  • 11. Data: 2014-04-28 22:34:59
    Temat: Re: Jakość Renault
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:us6tl9do9vmjr0gcvredh1cogn9v9kvk5i@4ax.
    com...

    > I po co kupowałeś Dustera? ;)

    Żeby się upewnić.
    Na razie się zastanawiam czy już im kazać oddawać kasę za auto, czy jeszcze
    trochę poczekać.

  • 12. Data: 2014-04-29 11:39:31
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 22:34:59 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Na razie siďż˝ zastanawiam czy juďż˝ im kazaďż˝ oddawaďż˝ kasďż˝ za auto, czy
    jeszcze

    > trochďż˝ poczekaďż˝.

    Zebys sie nie zdziwil, jak szybko Ci ta kase oddadza, klaniajac sie wpol i ogromnym
    poczuciem winy, ze klient niedopieszczony ;-)))

    Ja sie z renault wyleczylem na szczescie na koszt pracodawcy - miedzy innymi obrocone
    panewki w 1.5dci, a w innym samozaplon alternatora podczas jazdy...

    pablo

  • 13. Data: 2014-04-29 14:01:15
    Od: Gregoriusx <n...@a...com>

    W dniu 2014-04-28 20:19, jerzu pisze:

    > I po co kupowałeś Dustera? ;)

    Kupił bo hejt daje życiu smak a o Megane już nikt nie chciał czytać ;p

    --
    Gregorius

  • 14. Data: 2014-04-29 17:34:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pablo Eldiablo" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zebys sie nie zdziwil, jak szybko Ci ta kase oddadza, klaniajac sie wpol i
    > ogromnym poczuciem winy, ze klient niedopieszczony ;-)))

    Nie mam złudzeń, że bez minimum roku walki w sądzie się nie obędzie.
    Ale jakby oddali jeżdżące auto, a usterka znowu się powtórzyła to mam czas i
    mogę sobie przez ten czas spokojnie jeździć.

    W uzupełnieniu historii - dzisiaj, po dwóch dniach bezowocnych walk z
    usterką ESP, wymienili nam swojego zepsutego Dustera na Sandero Stepway.
    Niestety - z 0,9 tce, więc znowu się trzęsie jak zmoknięty pies, ale zawsze
    jakieś nowe auto do testów jest.

    Jestem tylko ciekaw, kiedy się zepsuje - czy wytrzyma bez awarii do czasu aż
    już będą wiedzieć co dolega obu Dusterom - na razie nawet nie zaczęli ich
    naprawiać, czekają na informacje z centrali co mają w nich naprawiać, bo
    sami nie wiedzą.
    Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz diagnoza
    przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO.

  • 15. Data: 2014-04-29 20:10:24
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze:

    > Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz
    > diagnoza przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO.

    Tutaj akutar nic dziwnego że przerasta ASO. Jakoś doświadczenie mam
    takie, że ASO to z łapanki jest i jedzie według instrukcji,= a pan
    Kazio szybciej namierzy co go boli.

  • 16. Data: 2014-04-29 20:15:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tutaj akutar nic dziwnego że przerasta ASO. Jakoś doświadczenie mam takie,
    > że ASO to z łapanki jest i jedzie według instrukcji,

    To wiem, problem w tym, że oni nic nie są w stanie wg tej instrukcji
    zdziałać.
    Mogli by chociaż zacząć szukać po omacku i powymieniać najbardziej
    podejrzane elementy czyli wtryski, common raila, komputer wtrysku, silnik,
    samochód ...... ;-)

  • 17. Data: 2014-04-30 10:02:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > Mogli by chociaż zacząć szukać po omacku i powymieniać najbardziej
    > podejrzane elementy czyli wtryski, common raila, komputer wtrysku, silnik,

    ... po co od razu wymieniać takie drogie podzespoły. Według "grupowej"
    wiedzy wystarczy zmienić znaczek na zielonego kurczaka i samochód stanie się
    bezawaryjny :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 18. Data: 2014-04-30 10:38:32
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-28 20:34, Axel wrote:

    > "jerzu" wrote in message

    > Ale nie spowoduje opadnięcia samochodu o kilkanaście cm w dół....

    w oplu corsie pekla jedna sprezyna i samochod ladnie sie pochylil na bok
    (wygladal, jakby z jednej strony siedzial ciezki gosc mimo, ze bylo
    pusto w aucie) - a wiec ta strona opadla o te pare cm jak najbardziej.

    Akurat ze sprezyna to nie za bardzo trafiony przyklad, bo dedukujac
    dalej wyjdzie, że najlepsze sa zawieszenie hydropneumatyczne (nie maja
    sprezyn wcale) :)

  • 19. Data: 2014-04-30 17:49:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > ... po co od razu wymieniać takie drogie podzespoły.

    Żeby auto usprawnić?
    Miesiąc czasu to chyba aż nadto, żeby coś zacząć w końcu robić?

  • 20. Data: 2014-05-14 18:10:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Ja sie z renault wyleczylem na szczescie na koszt pracodawcy - miedzy
    > innymi obrocone panewki w 1.5dci, a w innym samozaplon alternatora podczas

    Jako że nie mam ciśnienia, to sprawa zaczyna mnie bawić.
    Po trzeciej bezowocnej wizycie w serwisie, który rozkłada ręce, bo nie wie
    co jest grane, dostałem pisemną informację że przez 2 tygodnie zdecydują
    wspólnie z Renault jak naprawić to auto.
    Jako alternatywę dla naprawy rozważają też zwrot kasy, tak sami z siebie.

    Niby nawet napisali specjalny soft do mojego silnika, który ma regulować
    wolne obroty, ale dlaczego spalanie jest większe o 2 l niż podaje komp
    pokładowy, to już nie wiedzą, mimo że prawie 3 tygodnie auto trzymali.

    Jakość Renault i ich sieci serwisowej......