    From: Trybun <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jakość obrazu
    Date: Fri, 25 Jan 2013 12:56:00 +0100

    W dniu 2013-01-25 08:52, z pisze:

    > Masz ten lepszy nowszy model w którym jest aż tyle opcji.
    > U mnie tylko jasność, kontrast, nasycenie - wszystko 50%
    > Kolejny powód oprócz tej całej zadymy z prawami autorskimi żeby
    > nowości nie kupować :-(
    > Jaki tv? Podłączenie po HDMI?

    Ktoś z domowników chyba namieszał w ustawieniach tunera, i to chyba
    było powodem tych problemów z obrazem. Zresetowałem tuner do ustawień
    fabrycznych, ustawiłem tylko parametry tv na 1080p_50, i.. obraz jak
    brzytwa/lustro.. Przy ustawieniu na 1080_60 też jest dobry, ale
    niestety nie kompatybilny z zewnętrzna nagrywarką.
    Podłączony jednym wyjściem z TV przez HDMI, drugim z nagrywarką po
    przez EURO.
    Dzięki za sugestię co do ustawienia parametru TV,.. Bez niej raczej nie
    prędko rozwiązałbym ten problem.