  • 41. Data: 2016-07-24 08:40:40
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.07.2016 o 12:38, FEniks pisze:

    > Nie chciałabym psuć Ci humoru, ale takie dziwolągi zdarzają się wśród
    > obu płci. :)

    Jasne.
    Ale ostatnio jest jakiś wysyp bab niepotrafiących jeździć - co obserwuję
    że ktoś dziwnie zachowuje się na drodze, to jest to baba.
    Kiedyś było tej stonki znacznie mniej, albo średnia lepiej jeżdżących
    było więcej - teraz wyległo tej stonki na ulice zdecydowanie więcej.
    Względnie faceci pojechali na wakacje, a babska zostały w domach i na
    zakupy z przerażeniem jeżdżą same po mieście blokując ruch.....

  • 42. Data: 2016-07-24 08:41:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.07.2016 o 12:34, FEniks pisze:

    > Przynajmniej skupiam się na tym nie wtedy, kiedy nalewam paliwo do
    > zbiornika. :)

    Tak wiemy - najlepiej to się robi podczas prowadzenia samochodu.
    Podobnie jak sprawdzanie facebooka czy sms-ów - kolejna tytpowa babska
    przypadłość.
    A otrąb taką - to oburzona udaje że nie wie o co chodzi.

  • 43. Data: 2016-07-24 08:43:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.07.2016 o 14:26, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Przejechałem ponad pół miliona kilometrów i jeszcze nikt mi w zad nie
    > wjechał.

    Ja pewnie jeszcze więcej i też nikomu w zad nie wjechałem.
    Za to potrafię jeździć w kolumnie bez zbędnych odstępów.

    Naprawdę to jest co innego niż jazda za kimś kto nie wiadomo gdzie
    jedzie, gdzie będzie skręcał i co zrobi.

  • 44. Data: 2016-07-24 10:03:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Sunday, July 24, 2016, 8:43:40 AM, you wrote:

    > Ja pewnie jeszcze więcej

    Tak, wiem. Masz też dłuższego.

    > i też nikomu w zad nie wjechałem.

    Dużo nie brakowało...

    > Za to potrafię jeździć w kolumnie bez zbędnych odstępów.

    Należy jeździć z bezpiecznymi odstępami. Nie na zderzaku. To podstawy.

    > Naprawdę to jest co innego niż jazda za kimś kto nie wiadomo gdzie
    > jedzie, gdzie będzie skręcał i co zrobi.

    ZAWSZE na drodze może się zdarzyć coś niespodziewanego. Uważasz się za
    tak doświadczonego kierowcę a tak elementarne rzeczy trzeba Ci
    tłumaczyć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2016-07-24 12:14:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24.07.2016 o 10:03, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Tak, wiem. Masz też dłuższego.

    > Dużo nie brakowało...

    Kiedy niby?
    Ja nie zauważyłem nic choćby trochę niepokojącego.
    Moja żona zresztą też nie bardzo wiedziała o co Ci chodzi.

    > Należy jeździć z bezpiecznymi odstępami. Nie na zderzaku.

    No i tak było zawsze.

    IMO jesteś totalnie przewrażliwiony - przy takiej fobii po prostu
    powinieneś jeździć na końcu kolumny, bo po co masz się stresować?

    Znam tylko jeszcze jedną osobę, która równie mocno panikuje gdy nie
    widzi kilkudziesięciu metrów odstępu.
    Jak na kilkaset osób które ze mną jechało, to raczej oznacza, że problem
    jest po Waszej stronie.

    To podstawy.

    > ZAWSZE na drodze może się zdarzyć coś niespodziewanego.

    No i dlatego zachowuję bezpieczny odstęp.
    Nie mylić z nadmiernym, wymaganym przez odstępofobów.

  • 46. Data: 2016-07-24 16:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Lokomotywe sobie kupiles ze takich przebiegow oczekujesz?

    A co dziwnego w takim przebiegu jeżeli madrze korzysta się z auta?

  • 47. Data: 2016-07-24 20:14:11
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 24.07.2016 o 08:41, Cavallino pisze:

> [...]
    > przypadłość.
    > A otrąb taką - to oburzona udaje że nie wie o co chodzi.

    Jeszcze jakieś obrazy wyświetla Ci szklana kula?

    Ewa

  • 48. Data: 2016-07-24 20:15:03
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 24.07.2016 o 08:40, Cavallino pisze:

> [...]
    > Względnie faceci pojechali na wakacje, a babska zostały w domach i na
    > zakupy z przerażeniem jeżdżą same po mieście blokując ruch.....

    Zwyczajnie zapamiętujesz akurat te sytuacje z udziałem kobiet,
    utwierdzając się w przekonaniu.

    Ewa

  • 49. Data: 2016-07-24 20:42:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2016 16:05:57 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > Sat, 23 Jul 2016 14:26:47 +0200, w
    > <1...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
    >
    > Stałem kiedyś ostatni w kolejce na światłach i po 30s stania babka wjechała mi
    > w tyłek. Chciałem nie pozwolić, ale nie miałem pomysłu. Może pomożesz? :)

    Normalnie - trzeba zachowac odstep i patrzyc w lusterka.

    Raz takiego widzialem - stal na swiatlach, ale pieknie podjechal do
    przodu pare metrow i bagaznik ocalil.
    Do tej pory podziwiam refleks - ja bym tak nie potrafil.

    J.

  • 50. Data: 2016-07-24 22:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Normalnie - trzeba zachowac odstep i patrzyc w lusterka.

    Duzo tego odstepu? Tak z 50 metrów?