    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Kablowa TV cyfrowa
    Date: Mon, 04 Jan 2010 13:11:31 +0100

    On Mon, 04 Jan 2010 10:09:50 +0100, "adam"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Moze jestes po prostu glupi.

    bo oglada za duzo glupiej telewizji!

    Generalnie tv moga miec:

    tuner analogowy
    tuner analogowy + cyfrowy dvb-t (niedobry dla PL)
    tuner analogowy + cyfrowy dvb-t (niedobry dla PL) + cyfrowy dvb-c
    (niedobry, bo operator koduje -najczesciej - i nie udostepnia modulow
    CAM i kart) - daje skrzynki
    tuner analogowy + cyfrowy dvb-t (mpeg-4) + (cyfrowy dvb-c jw).
    tuner cyfrowy dvb-s (???) do jakis Sony Bravia mozna wlozyc ale pewnie
    zamowic/w serwisie

    dvb-t cyfrowa naziemna
    dvb-c cyfrowa kablowa
    dvb-s cyfrowa satelitarna

    oraz jezeli telewizor sam nie odbierze, to cyfrowo sygnal z dodatkowej
    skrzynki to potrzebne jest zlacze HDMI (wtedy mamy sygnal cyfrowy na
    calej trasie).

    --
    ThinkXtra