eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKarta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej › Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
  • Data: 2020-09-28 23:47:53
    Temat: Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:960cH.2272669$wVe.1457386@usenetxs.com>
    user jedrek pisze tak:

    > "PiteR"
    >
    > Ale ta obecna stara karta nie dekoduje tego video oglądając przez
    > stronę w obecnym wydaniu YT.

    nie pomaga włączenie w przeglądarce użyj wsparcia sprzętowego?

    > Gdy YT materiały miało obsługiwane przez flashplayer to karta
    > pięknie to dekodowała i obciążenie procka na 1080 był kilka %
    > Obecnie jak YT zrobione w html5 to ta sama karta nie umie tego
    > sprzętowo dekodować.

    nie dam sobie uciąć ale na www moje wiatraki nie przyśpieszają.

    > Oczywiście jak sobie taki materiał pobiorę na dysk to wtedy już
    > nie ma problemu, bo znów dekodowanie sprzętowe robi grafika i
    > obciążenie CPU co najwyżej kilka % dla 1080.
    > Obecnie oglądając na stronie w 1080 obciążenie dobija chwilami do
    > 90% (zapewne obsługa innych skaczących g... jakie obecnie otaczają
    > film, jakieś płynące czaty i inne dzikie węże) a średnio oscyluje
    > wokół 50-60% na starym dwurdzeniowcu AMD, chwilami lubi złapać
    > przycięcie, za czasów flasha szło to ze strony bez zacinek.

    juz w ogóle nie oglądam yt na www tylko wciągam linki do mpc hc
    chyba jest nawet obsługa skoków do czasu. Nie trzeba pobierać całego
    filmu na dysk.

    > I teraz pytanie czy któreś ze współczesnych kart dekodują to co YT
    > wypluwa w locie na stronie?
    > Czy też raczej wszystko zrzucone na CPU? Oczywiste, że jak ktoś ma
    > mocny procesor to tego nie zauważa, że zamiast grafiki całą robotę
    > odwala CPU.

    zauważa jak chce zauważyć wystarczy task manager w trayu ;)

    --
    Piter

    I always wanted to join the Venice carnival
    Now Venice carnival joined me