eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKarta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej › Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
    From: "jedrek" <w...@...on>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na
    niej
    Date: Mon, 1 Feb 2021 23:14:15 +0100

    "pioruns" news:ror846$kcf$1$pioruns@news.chmurka.net

    > Zrozumialem pytanie i odpowiadam - naucz sie myslec samodzielnie. Odpal
    > Process Explorer i GPU-Z, zanotuj wyniki uzycia dwoch: CPU i GPU Core i
    > zinterpretuj te wyniki. Jesli CPU masz wysycone to zadne GPU nie pomoze,
    > tak samo jak masz GPU wysycone to musisz zmienic GPU. Myslenie nie boli.

    Średnio ta teoria trafia do mnie. Gdy miałem wcześniej kartę graficzną nie
    wspierającą dekodowania sprzętowego H264 to CPU dobijało do 80% w czasie
    odtwarzania filmu zrobionego kodekiem H264. Według twojej teorii wstawienie
    wówczas czegoś nowszego z kart graficznych mijałoby się z celeme, bo by CPU
    nie uciągnął GPU nowszej karty.
    Po wymianie obciążenie CPU spadło do kilku %.
    Problem w tym, że obecnie karta na YT nie wysyca GPU, obciążenie GPU wg
    programu GPU-Z przy odtwarzaniu YT to raptem kilka %, bo cały ciężar
    przetwarzanie idzie na CPU i ten dostaje 80% obciążenia.
    Czyli historia się powtarza, przecudowali na stronie YT i karta graficzna
    tego nie rozumie.
    Nic po takim myśleniu do tematu światła nowego nie wpadło.