eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKarta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej › Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
  • Data: 2021-03-01 11:52:47
    Temat: Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2021 o 21:13, pueblo pisze:

    > Hmm, tak se czytam i tylko powiem, że czasami zdarzało mi się pomyśleć o
    > kimś czytając jego posty na usenecie "o, jaki buc" Teraz wiem, że to
    > pewnie były twoje posty, Roman.

    Pojebało ci się, poczytaj miszcza jendreka, którego bronisz, ten typ to
    chodząca arogancja pomieszana z ignorancją, w co drugim poście atakuje
    mu pomagających, bo raczyli zwrócić uwagę, że coś źle zrobił lub czegoś
    nie zatrybił.
    Jeśli tego nie widzisz to być może jesteś z tego samego obozu.

    --
    pzdr
    Roman