  • 1. Data: 2012-11-16 23:59:23
    Temat: Kawasaki ZXR750J 91r
    Od: Adrian93 <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam.Mianowicie chcialbym przedstawic problem jaki posiada moja
    Kawa.Niechce ona zapalić,jest paliwo,jest iskra(może wydawac sie troszke
    słaba)ale jest na kazdej świecy.Moto stało okolo 2-ch tygodni nie
    przepalana,dzis chcialem ją odpalic i nic,kreci ani nie załapie ani nie
    strzeli z rury,nic zero odzewu.Niemam pojecia co to moze byc.Czy filtr
    powietrza ma jakies znaczenie przy pobieraniu benzyny do gaźnika...Macie
    jakieś pomysły??Proszę o pomoc i z góry dziękuje ;] LwG

  • 2. Data: 2012-11-17 09:54:21
    Temat: Re: Kawasaki ZXR750J 91r
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-16, Adrian93 <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
> [...]
    > powietrza ma jakies znaczenie przy pobieraniu benzyny do gaźnika...Macie
    > jakieś pomysły??Proszę o pomoc i z góry dziękuje ;] LwG

    Podladuj akumulator i sprawdz ponownie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-11-17 11:19:46
    Od: Adrian93 <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl>

    Kiedyś mi to pomogło,mam nadzieje że teraz te z nie zawiedzie;]

  • 4. Data: 2012-11-17 22:22:46
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    witek.

    >Użytkownik "Adrian93" napisał w wiadomości Kiedyś mi to pomogło,mam
    >nadzieje że teraz te z nie zawiedzie;]

    Jeżeli motocykl jeździł wcześniej prawidłowo to zacznij od naładowania
    akumulatora, obawiam się jednak że twoje świece powiedziały - papa!

    Marcin
    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    Radzymińska 206
    Warszawa

  • 5. Data: 2012-11-18 08:40:42
    Od: Adrian93 <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl>

    Właśnie świece są nowe,mają zaledwie max 3-4miesiące,wiec wątpie
    aczkolwiek jeszcze wszystko dokladnie sprawdze ;)

  • 6. Data: 2012-11-18 09:46:54
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-18 08:40, Adrian93 pisze:
    > Właśnie świece są nowe,mają zaledwie max 3-4miesiące,wiec wątpie
    > aczkolwiek jeszcze wszystko dokladnie sprawdze ;)

    Świece można dość łatwo zarżnąć przez częste odpalanie "na chwilę" i
    gaszenie zanim osiągną swoją temperaturę pracy.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2012-11-18 10:05:11
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    hej.

    Użytkownik "Adrian93" napisał w wiadomości
    > Właśnie świece są nowe,mają zaledwie max 3-4miesiące,wiec wątpie
    > aczkolwiek jeszcze wszystko dokladnie sprawdze ;)

    Nowe to one były :)
    Jest duża szansa że je potwornie zalałeś, możesz spróbować je wyjąć i mocno
    wygrzać i spróbować jeszcze raz odpalać.

    Marcin
    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    Radzymińska 206
    Warszawa

  • 8. Data: 2012-11-18 15:25:33
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Świece można dość łatwo zarżnąć przez częste odpalanie "na chwilę" i
    > gaszenie zanim osiągną swoją temperaturę pracy.

    legenda głosi że komuś się to udało, mnie nigdy, nawet na jednych świecach
    przez dziesiąt tys. km

  • 9. Data: 2012-11-18 17:04:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-11-18 15:25, maverik pisze:

    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > legenda głosi że komuś się to udało, mnie nigdy, nawet na jednych
    > świecach przez dziesiąt tys. km

    No akurat NGK nie lubia odpalania na krotka chwile. Zwlaszcza nowe.
    Mialem przypadki "umarniecia" nowych swiec kilkukrotnie. Gdy sie
    porzadnie wygrzeja przy pierwszym odpaleniu to juz pozniej raczej nie
    umieraja. W tym przypadku niby iskra jest. Ja stawiam na aku.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 10. Data: 2012-11-18 22:15:25
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Adrian93" <gonecik192@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Kawa.Niechce ona zapalić,jest paliwo,jest iskra(może wydawac sie troszke
    > słaba)ale jest na kazdej świecy.Moto stało okolo 2-ch tygodni nie
    > przepalana,dzis chcialem ją odpalic i nic,kreci ani nie załapie ani nie

    może w gaźniku wyschło a kranik podciśnieniowy nie zostaje otwarty i nie
    dochodzi paliwo. Jeśli masz mozliwosc, spróbuj psiknac paliwo wprost w
    gardziele