  • 1. Data: 2012-11-12 23:37:17
    Temat: Re: Big Bikes Gostyń
    Od: bobsquadron <maleb94@_NOSPAM_hotmail.fr>

    Jak dla mnie to oszuści. Koniec kropka. Niedawno kupiłem u nich motocykl
    który reklamowali jako bezwypadkowy, faktycznie, odpicowany był elegancko,
    ale bezwypadkowy to nie był. Z czasem zacząłem zauważać różne detale które
    w sumie nie były jednoznaczne do dzisiaj: Chciałem zamontować sobie rolki
    żeby motocykl zimował na stojaku, a patrze a z tyłu po lewej stronie na
    wachaczu tam gdzie montuje się rolkę ten kawałek gdzie wkręca się rolkę
    jest normalnie URWANY!!! A w kontekście śladów jakie znalazłem wszytko
    łączy się w porzadny szlif na lewej stronie. Niech mi teraz ktoś powie że
    to była parkingówka... Dałem się nabrać przez tą bandę oszustów, trudno.
    Jedyne co mogę zrobić to postarać o to żeby nikt więcej nie popełnił u
    nich tego błędu co ja... Specjalnie w tym celu założyłem konto na forum

    pozdro

    Bogdan napisal