  • 1. Data: 2022-08-10 19:47:10
    Temat: Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
    Od: robeo112 <r...@o...pl>

  • 2. Data: 2022-09-20 10:29:57
    Od: Paweł Stafiński <p...@g...com>

    Chciałem sprawdzić czy tak grupa jeszcze istnieje, a tu google wypluwa mi temat,
    który pamiętam sprzed 21 lat. Niezłe necro ;-)

    Pozdro,
    Cura

  • 3. Data: 2023-01-28 06:42:47
    Od: Radstan <r...@g...com>

    Normalnie kapsuła czasu... Czuję się jak jedyny ocalały po atomówce... Jest tam
    kto???

  • 4. Data: 2023-01-28 16:26:38
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Radstan <r...@g...com> wrote:

    > Normalnie kapsuła czasu... Czuję się jak jedyny ocalały po atomówce...
    > Jest tam kto???

    Zostały resztki...

    --
    Gdzie kojarza się dobrane pary?
    W akademiku! Przed pierwszym kazdego miesiaca studentka jest gola,

  • 5. Data: 2023-01-30 08:05:41
    Od: Arni <a...@n...spam.org>

    > Zostały resztki...

    nooo :)
    --
    Arni

  • 6. Data: 2023-02-02 22:42:56
    Od: Budyń <b...@g...com>

    poniedziałek, 30 stycznia 2023 o 08:05:44 UTC+1 Arni napisał(a):

    > nooo :)

    Nawet Dziku w tym wątku jeszcze żyw...

    b.

  • 7. Data: 2023-03-07 00:04:48
    Od: suszi <g...@g...com>

    czwartek, 2 lutego 2023 o 22:42:58 UTC+1 Budyń napisał(a):

    > Nawet Dziku w tym wątku jeszcze żyw...
    >

    > b.

    właśnie to odkopałem i czytam, PIWO I CHIPSY wskazane ;)