  • 1. Data: 2022-09-12 10:53:05
    Temat: Czy ten precel jeszcze działa?
    Od: Jackare Volare <j...@g...com>

    Cześć,
    Czy precel na którym nie byłem - przyznaję się - kilka lat jeszcze w ogólel działa?
    Widzę tu miliard postów z jakimś spamem i tyle.
    Czy może grupowicze gdzieś się przenieśli, w jakieś inne miejsce?

  • 2. Data: 2022-09-12 21:54:32
    Temat: Re: Czy ten precel jeszcze działa?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.09.2022 o 10:53, Jackare Volare pisze:
    > Cześć,
    > Czy precel na którym nie byłem - przyznaję się - kilka lat jeszcze w ogólel działa?
    > Widzę tu miliard postów z jakimś spamem i tyle.

    A ja nie widzę, korzystam z czytnika bo inaczej sią nie da.

    > Czy może grupowicze gdzieś się przenieśli, w jakieś inne miejsce?

    Może to ma związek z tym spamem?
    A może ze zniechęceniem do pisania, zniechęceniem związanym z wiekiem
    użytkowników. Teraz młodzi już nie wiedzą, co to usenet...

    --
    -
    Akarm

  • 3. Data: 2022-09-12 23:04:14
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Jackare Volare <j...@g...com> wrote:

    > Czy precel na którym nie byłem - przyznaję się - kilka lat jeszcze w ogólel działa?
    > Widzę tu miliard postów z jakimś spamem i tyle.
    > Czy może grupowicze gdzieś się przenieśli, w jakieś inne miejsce?

    O przenosinach nic nie wiem. Pewnie porzucili Usenet. Ale działać to
    działa.

    --
    Na jednej z uczelni student podchodzil do egzaminu w sesji
    zerowej. Bardzo mu zalezalo na wczesniejszym terminie, ale tez nie

  • 4. Data: 2022-09-22 02:07:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-12, Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > A może ze zniechęceniem do pisania, zniechęceniem związanym z wiekiem
    > użytkowników. Teraz młodzi już nie wiedzą, co to usenet...

    Spam jest praktycznie wszędzie, ale tu dodatkowo posty to od wielkiego
    dzwona. Raczej niestety ta druga teza. Łatwiej gdzieś naklikać niż
    skonfigurowac klienta do niszowej (juz niestety) usługi.

    Poza tym podejrzewam, że ma tez znaczenie, że ludzie się starzeją i
    porzucaja motory na rzecz samochodów. Jak ktoś tu wczesniej pisywał na
    przełomie milenium i miał 4X-lat na karku to teraz jest po 60tce. W
    sumie taki wiek to nie problem, ale wiele osób pewnie nie chce już
    ryzykowac, a na pewno nie uzywa motorów tak czesto jak to robili, gdy
    byli te 20 lat młodsi. Poza tym dom-praca-dom... mozna nie mieć sił na
    grzebanie i podobne. Może za kolejne 20 lat, jak to pokolenie zacznie
    wchodzić w wiek emerytalny cos się ozywi :) O ile będzie jeszcze gdzie
    pisać.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2022-09-24 19:26:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

  • 6. Data: 2022-10-01 01:11:29
    Od: Grzegorz Rogala <g...@s...trip4fun.pl>

> [...]
    > Widzę tu miliard postów z jakimś spamem i tyle.
    > Czy może grupowicze gdzieś się przenieśli, w jakieś inne miejsce?
    Co ma nie dzialac.. tylko to jak dziala to delikatnie mowiac chujnia i
    mrok :|

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 7. Data: 2022-10-01 01:19:41
    Od: Grzegorz Rogala <g...@s...trip4fun.pl>

    [cut]
> [...]
    > grzebanie i podobne. Może za kolejne 20 lat, jak to pokolenie zacznie
    > wchodzić w wiek emerytalny cos się ozywi :) O ile będzie jeszcze gdzie

    Po prostu zmienily sie czasy.. powiedz dzisiaj trzydziestolatkowi +/- 5
    lat haslo usenet.. a starzy precle wyemigrowali na zalozona kiedys przez
    Piomay`a zamknieta liste mailingowa + szambo z sikacza i efekty jak widac.

    A pl.misc.samochody dziala wiec to tylko od nas zalezy czy cos dziala
    czy nie.

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 8. Data: 2022-10-07 12:26:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 01.10.2022 o 01:11, Grzegorz Rogala pisze:

    > Co ma nie dzialac.. tylko to jak dziala to delikatnie mowiac chujnia i
    > mrok :|

    Po prostu motocykliści nie mają już żadnych problemów, nie dzieje się
    nic ciekawego - więc nie ma o czym tutaj pisać.

    --
    -
    Akarm