    From: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kola i opony 205/50R17 w Corolli E12
    Date: Thu, 20 Jan 2011 14:28:39 +0100

    > Jak chcesz mieć fajniesze coś w autku to wymien autko. Załóż do E12 nawet
    > 22" ale będziesz płakał. Niestety to auto nie nadaje się do tuningu
    > optycznego. Zresztą jak założysz wieksze niż 15" to oprócz tego że będzie
    > tłukło w nadkola i błotniki to jeszcze będzie wyglądało jak siodło na
    > krowie. Pomyśl może o jakiś fajowych naklejkach, chlapaczach, spojlerach
    > albo diodach na spryskiwaczach. Przy odrobinie chęci i inwencji też będzie
    > pięknie wyglądało.

    Nie razie nie mogę pozwolić sobie na inne auto , a i odpicowanego jak
    choinka nie chce. Toyota E12 na 17 wygląda zacnie znacznie ciekawiej niż w
    standardzie + szyby przyciemnione z tylu a ze to kombi to doskonale pasuje,
    fakt jest to stylistycznie nudne auto ale pojemnie i przyjemnie w
    użytkowaniu.
    17 cali do E12 wchodzą i nie tłucze o nadkola, tylko sie taczka robi dlatego
    chce podnieść profil, no i raz 90 pln za prostowanie felgi wybuliłem, a
    jest co najmniej jedna jeszcze do prostowania, wiec tu więcej gumy tez sie
    przyda.
    Nic chyba będę musiał zaryzykować.

    Buniek