  • 51. Data: 2022-03-04 19:12:42
    Temat: Re: Kolejki na stacjach
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-04 o 13:05, J.F pisze:

    > Eee tam - znajomosci trzeba miec.
    > Kupisz tanio ON z wojska, a benzyne to gdzie kupisz tanio? :-)
    >
    > Poza tym benzyna tez rosnie ... no i w dieslu latwiej przeczekac
    > wysokie ceny ...

    Przeczekać to najłatwiej z LPG, jak miałem oszczędny pojazd to
    tankowałem Pb dwa razy w roku za stówę.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2022-03-04 19:21:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2022 o 18:49 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Dziś Daniel pękł i mijając Orlen około południa widziałem Pb95 6,20- i
    > ON 6,50-

    6.99 Moya koło Wawy.

    TG

  • 53. Data: 2022-03-06 21:20:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > 6.99 Moya koło Wawy.

    Dziś nalewałem Pb95 po 6,50 zł/l. Miałem jeszcze trochę benzyny, ale
    stwierdziłem, że lepiej nalać dziś za 6,50, niż we wtorek za 7,50. Na
    wszystkich stacjach, które dziś mijałem ON był między 6,95 a 7,00 zł/l.
    Kolejek nie było żadnych :-)
    Czy tylko mi się wydaje, że ludzie jeżdżą wolniej? Na ekspresowej
    obwodnicy Warszawy można jechać 100 km/godz. w kolumnie środkowym pasem,
    wraz z innymi osobowymi. Na prawym pasie obowiązuje 90 i w kolumnie
    ciągnącej tym pasem jedzie sporo osobowych.

  • 54. Data: 2022-03-06 21:51:47
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-03-04 o 19:12, RadoslawF pisze:

    > Przeczekać to najłatwiej z LPG, jak miałem oszczędny pojazd to
    > tankowałem Pb dwa razy w roku za stówę.

    Przeczekać wysokie ceny paliwa to najłatwiej z biletem całorocznym MZK
    i/lub rowerem/butami.

  • 55. Data: 2022-03-07 01:19:43
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-06 o 21:51, Poldek pisze:

    > Przeczekać wysokie ceny paliwa to najłatwiej z biletem całorocznym MZK
    > i/lub rowerem/butami.

    Nie ta pora roku na rower.
    Na stanie na przystankach też nie bardzo.
    Ale skoro lubisz. Tylko dlaczego pisujesz na tę grupę
    a nie na p.r.rowery czy komunikacja miejska?

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2022-03-07 10:05:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2022 01:19:43 +0100, RadoslawF wrote:
> [...]

    Benzyne moze i co po roku, ale gaz to co pare dni.
    A podobno wiele LPG z Rosji pochodzi.

    > Nie ta pora roku na rower.
    > Na stanie na przystankach też nie bardzo.
    > Ale skoro lubisz. Tylko dlaczego pisujesz na tę grupę
    > a nie na p.r.rowery czy komunikacja miejska?

    A tu czasy sie zmienily, i wychodzi mi, ze patriotycznym obowiazkiem
    jest zmniejszenie zuzycia paliw ..

    J.

  • 57. Data: 2022-03-07 10:20:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-03-2022 o 10:05, J.F pisze:

    > A tu czasy sie zmienily, i wychodzi mi, ze patriotycznym obowiazkiem
    > jest zmniejszenie zuzycia paliw ..

    I to jest jedyny plus tej ruskiej bandyterki.
    Może nawet pis się złamie i skończy z systematycznym niszczeniem oze?

  • 58. Data: 2022-03-07 14:01:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2022 10:20:37 +0100, Cavallino wrote:

    > I to jest jedyny plus tej ruskiej bandyterki.
    > Może nawet pis się złamie i skończy z systematycznym niszczeniem oze?

    Jesli pomysli podobnie.
    A moze tez pomyslec, ze czas przerobić Ostrołęke z powrotem na wegiel
    :-)

    A u mnie piekne sloneczko.
    W sam raz na rower :-)

    J.

  • 59. Data: 2022-03-07 14:27:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-03-2022 o 14:01, J.F pisze:

    > Jesli pomysli podobnie.
    > A moze tez pomyslec, ze czas przerobić Ostrołęke z powrotem na wegiel
    > :-)

    I kupić go od ruskich?
    Przecież właśnie o to chodzi, żeby tego nie robić.

  • 60. Data: 2022-03-07 15:12:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/03/2022 20:20, Poldek wrote:

> [...]
    > wraz z innymi osobowymi. Na prawym pasie obowiązuje 90 i w kolumnie
    > ciągnącej tym pasem jedzie sporo osobowych.

    lej zawsze za 50pln to nie wydasz wiecej niz chciales ;)