  • 61. Data: 2022-03-07 18:07:58
    Temat: Re: Kolejki na stacjach
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-03-07 o 15:12, K pisze:

    > lej zawsze za 50pln to nie wydasz wiecej niz chciales ;)

    Jak na stacji będzie kartka "brak paliwa" to w ogóle będę miał 100%
    oszczędności :-)
    Dziś znowu na mijanym Orlenie przy ON było -,--.

  • 62. Data: 2022-03-07 18:59:15
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Poldek pisze:

    > Jak na stacji będzie kartka "brak paliwa" to w ogóle będę miał 100%
    > oszczędności :-)
    > Dziś znowu na mijanym Orlenie przy ON było -,--.

    Jakiś kiepskie Orleny mijasz
    Wczoraj widziałem na 1/3, że efekty brak, ale verva kosztował 0,04PLN więcej
    na tych co miały obie
    Dzisiaj na tych co wczoraj efekty było brak już dzisiaj była, a ceny były
    jak wczoraj...

    Wypierdalaj ruski trollu

  • 63. Data: 2022-03-07 19:32:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Mar 2022 14:27:23 +0100, Cavallino wrote:

    > I kupić go od ruskich?
    > Przecież właśnie o to chodzi, żeby tego nie robić.

    No gdzie - z krajowych kopalni.
    Chyba, ze bardzo tanio sprzedadza.

    J.

  • 64. Data: 2022-03-08 07:52:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-03-2022 o 19:32, J.F pisze:

    > No gdzie - z krajowych kopalni.

    Zależy Ci na 2 krotniej podwyżce ceny prądu?

  • 65. Data: 2022-03-08 15:53:42
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-08 o 07:52, Cavallino pisze:

    > Zależy Ci na 2 krotniej podwyżce ceny prądu?

    Jeśli dzięki temu rosja dostanie łomot i będzie się trzymała
    z dala od cywilizacji to owszem, warto nawet trzykrotnie.
    Bo to i tak wyjdzie mniej niż budowa nowego domu jak stary
    mi rozpierdolą rakietami czy artylerią.

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2022-03-08 19:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > I kupić go od ruskich?
    > Przecież właśnie o to chodzi, żeby tego nie robić.

    Ponoc wegiel do elektrowni pochodzi z Polski.
    TEn który sprowadzamy z Rosji to na cele ogrzewania domow.
    Podobno.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 67. Data: 2022-03-09 07:19:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-03-2022 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ponoc wegiel do elektrowni pochodzi z Polski.
    > TEn który sprowadzamy z Rosji to na cele ogrzewania domow.

    Skąd to info?

  • 68. Data: 2022-03-09 13:23:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-03-09 o 07:19, Cavallino pisze:

    > Skąd to info?
    Też to czytałem, było o tym z jakiego portalu podane jeszcze przed wojną.
    Sprowadzamy coś ponad 8mln ton rocznie bo najtańszy, wszystko prywatny
    import na składy. Elektrownie pracują na naszym węglu energetycznym
    który sie nie nadaje do palenia w piecu, podobnie jak ruski w elektrowniach.

    --
    Janusz

  • 69. Data: 2022-03-10 20:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Skąd to info?

    Hmm, ciągle o tym słysze.
    Nasz rzad tez sie zarzeka ze 99% wegla do elektrowni pochodzi z naszych
    kopalni.

    https://demagog.org.pl/wypowiedzi/rosyjski-wegiel-w-
    polskich-
    elektrowniach-dokad-trafia-wegiel-z-importu/?cn-relo
    aded=1

    W 2021 roku do największych nabywców węgla z importu należała grupa
    tzw. pozostałych odbiorców krajowych (w tym gospodarstwa domowe) – 60
    proc. udziału w wielkości sprzedaży. Udział energetyki zawodowej
    wyniósł 0 proc., a energetyki przemysłowej – 2 proc. Spory odsetek
    importowanego węgla trafiał natomiast do koksowni czy ciepłowni
    zawodowych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 70. Data: 2022-03-11 07:06:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-03-2022 o 20:59, Budzik pisze:
> [...]
    > wyniósł 0 proc., a energetyki przemysłowej - 2 proc. Spory odsetek
    > importowanego węgla trafiał natomiast do koksowni czy ciepłowni

    To bym bardziej można przestać kupować od ruskich.
    Niech smrodzą drożej, może przestaną.
    Im droższy węgiel do kopciuchów, tym lepiej.