-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 7 Apr 2014 10:22:56 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...
In-Reply-To: <53418044$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1404071010331.3232@quad>
References: <533f238c$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
<lhn9g3$95h$1@node1.news.atman.pl>
<533f2bcf$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
<lhnb53$aoa$1@node1.news.atman.pl>
<533fb373$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<533fe292$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
<lhr5bt$uu$1@node2.news.atman.pl>
<534137b5$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
<lhrkme$gkj$1@node2.news.atman.pl>
<53418044$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 39
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1396859940 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2149 83.15.167.123:63957
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3164
X-Received-Body-CRC: 1242246012
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529664
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 6 Apr 2014, tá´ wrote:
> Shrek wrote:
>
>> Taa jasne. Logika twojego rozumowania powala;) Więc należy zabronić
>> wszystkiego - inaczej to niebezpieczne:P
>
> To po co w ogóle są światła?
Dla przypadku, kiedy ruch jest tak duży, że problemem nie jest
wyłącznie czas oczekiwania, ale również przepustowość przecięcia
kierunków ruchu; sztywny cykl pozwala zarówno na większe prędkości
i efektywniejesze "przepchnięcie" masy oczekujących, a także
uniknięcie preferencji na jednym kierunku i "zakolejkowanie"
drugiego kierunku po horyzont.
Zazwyczaj są to przypadki kiedy nie jest możliwe indywidualne
podejmowanie decyzji czy możliwy jest bezpieczny ruch własny lub
jest on niemożliwy, a w przypadku pojazdów mozliwe jest jeszcze
"zakleszczenie" na skutek sławnego problemu czterech blondynek ;)
(choć na skrzyżowaniu "Y" wystarczą trzy).
> Przecież kierowca czy pieszy może
> samodzielnie zorientować się, czy może przejść lub przejechać czy nie
To prawda.
I w przypadku przejścia dla pieszych zielone światła (dla pieszych)
powinny być używane tylko wtedy, kiedy brak jest możliwości znalezienia
"dziury" w potokach na jezdni tudzież osób na tyle niesprawnych, że
nie zdążą przejść nim zza horyzontu zdarzeń (określonego odległością
od najbliższego zakrętu lub skrzyżowania) nie wyłonią się pojazdy.
Dokładnie tak robię na "miejskiej krajówce" w okolicy.
Jeśli da się spokojnie przejść przed widocznymi pojazdami, to nie
ma sensu wciskanie przycisku - bo najpierw ja będę chwilę czekał
na cykl żółte dla pojazdów - zielone dla mnie, a potem pojazdy
będą radośnie stały przed czerwonym.
Ale jak jadą kolumny w obie strony to właśnie światła rozwikłują
problem: cykl dla pieszych i później gwarantowany cykl dla pojazdów.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.14 10:06 Gotfryd Smolik news
- 07.04.14 17:13 LEPEK
- 07.04.14 17:21 LEPEK
- 07.04.14 18:22 Cavallino
- 07.04.14 19:46 mk4
- 08.04.14 10:45 Adam Wysocki
- 08.04.14 14:33 r...@k...pl
- 08.04.14 14:40 r...@k...pl
- 08.04.14 14:50 AZ
- 08.04.14 16:10 jerzu
- 08.04.14 22:33 J.F
- 08.04.14 22:34 J.F
- 08.04.14 23:46 John Kołalsky
- 08.04.14 23:47 John Kołalsky
- 08.04.14 23:49 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=