-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!news.dns-netz
.com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <a...@g...com>
<rk4d28$r0l$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
<rk9ro0$kh5$1$horizn@news.chmurka.net>
Date: Fri, 2 Oct 2020 13:22:53 +0200
Message-ID: <l...@m...org>
Lines: 29
NNTP-Posting-Host: 83.6.192.43
X-Trace: 1601637772 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 83.6.192.43:64353
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2400
X-Received-Body-CRC: 2812783495
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685679
[ ukryj nagłówki ]Mon, 21 Sep 2020 10:28:32 +0100, K
> No wiec odpowiedz na twoje rozterki znajduje sie w tych analizach. PHEV
> emituje wiecej przez caly okres uzytkowania. Wynika to zapewne w duzej
> mierze z tego, ze ludzie ich nie laduja (bo nie musza) i jezdza dalej i
> szybciej niz przewidywaly zalozenia producentow.
Analizy zakładają tylko 5 lat użytkowania i w porywach 200 tys.
przejechanych kilometrów oraz że wszyscy tak jeżdżą, co jest oczywistą
bzdurą. Czyli ja bym musiał już swojego PHEVa zezłomować aby te analizy się
jako tako kupy trzymały. Tymczasem jeżdżę dalej, nic mi się nie psuje,
baterii wymieniać nie muszę, i jeżdżę na prądzie, podobnie jak więszkość
ludzi którzy kupili PHEVa.
> Na BBC pada tez stwierdzenie: "But this new analysis from Transport and
> Environment and Greenpeace suggests they don't offer anything like the
> carbon dioxide savings claimed for them by manufacturers."
> Mozna to rozumiec dwojako, jako ogolny rozrachunek albo, ze olali emisje
> spalin w hybrydach blednie/celowo zakladajac jw.
> Jakby nie spelnial RDE2 to bym zaplacil wiecej przy rejestracji.
> Pamietaj, ze Anglicy to jednak zboczency pod tym wzgledem.
Aha, czyli są zboczeni ale dopuścili do jazdy, a nawet dotowali sprzedaż
PHEVów, które rzekomo emitują więcej niż diesle. Eh ta twoja logika
pokręcona.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.20 18:20 K
- 02.10.20 19:13 Myjk
- 03.10.20 20:59 Budzik
- 03.10.20 22:56 Zenek Kapelinder
- 04.10.20 11:59 Budzik
- 05.10.20 17:29 J.F.
- 05.10.20 18:46 J.F.
- 05.10.20 19:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=