    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 2 Oct 2020 13:22:53 +0200

    Mon, 21 Sep 2020 10:28:32 +0100, K

    > No wiec odpowiedz na twoje rozterki znajduje sie w tych analizach. PHEV
    > emituje wiecej przez caly okres uzytkowania. Wynika to zapewne w duzej
    > mierze z tego, ze ludzie ich nie laduja (bo nie musza) i jezdza dalej i
    > szybciej niz przewidywaly zalozenia producentow.

    Analizy zakładają tylko 5 lat użytkowania i w porywach 200 tys.
    przejechanych kilometrów oraz że wszyscy tak jeżdżą, co jest oczywistą
    bzdurą. Czyli ja bym musiał już swojego PHEVa zezłomować aby te analizy się
    jako tako kupy trzymały. Tymczasem jeżdżę dalej, nic mi się nie psuje,
    baterii wymieniać nie muszę, i jeżdżę na prądzie, podobnie jak więszkość
    ludzi którzy kupili PHEVa.

    > Na BBC pada tez stwierdzenie: "But this new analysis from Transport and
    > Environment and Greenpeace suggests they don't offer anything like the
    > carbon dioxide savings claimed for them by manufacturers."
    > Mozna to rozumiec dwojako, jako ogolny rozrachunek albo, ze olali emisje
    > spalin w hybrydach blednie/celowo zakladajac jw.
    > Jakby nie spelnial RDE2 to bym zaplacil wiecej przy rejestracji.
    > Pamietaj, ze Anglicy to jednak zboczency pod tym wzgledem.

    Aha, czyli są zboczeni ale dopuścili do jazdy, a nawet dotowali sprzedaż
    PHEVów, które rzekomo emitują więcej niż diesle. Eh ta twoja logika
    pokręcona.

    --
    Pozdor
    Myjk