eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKolorowa kopiarka A3 do biura › Re: Kolorowa kopiarka A3 do biura
  • Data: 2009-06-30 08:36:15
    Temat: Re: Kolorowa kopiarka A3 do biura
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:796e.00000439.4a494423@newsgate.onet.pl...
    >> Zanim kupisz urządzenie musisz poznać wszystkie wymagania użytkowników
    >> oraz
    >> administratora sieci komputerowej. Unikniesz sytuacji, że zaoszczędziłeś
    >> 500
    >> zł na jakiejś funkcji, a potem dla połowy firmy sprzęt jest praktycznie
    >> nieprzydatny.
    >> Jak będziesz czytał oferty, to bądź bardzo dociekliwy, czy na pewno opis
    >> spełnia Twoje oczekiwania. Dostawcy podają bardzo ogólnie funkcje
    >> urządzenia
    >> i po dopytaniu się o szczegóły, okazuje sie, że podana funkcja ma bardzo
    >> duże ograniczenia lub pod tą samą nazwą kryje się inna funkcjonalność.
    >
    > Trochę poczytałem, kopiarka mi się podoba. Zaoferowano mi jeszcze toshibę
    > 281C,
    > znam j tylko z opisu i rekomendacji sprzedawcy-a to za mało.

    Umów się z handlowcami z kilku marek sprzętu i pojeździj pooglądać
    urządzenia w działaniu. Po 2-3 obejrzanych sztukach, będziesz już wiedział
    na co zwrócić szczególną uwagę. Nie przyjmuj zapewnień w stylu, że ta
    funkcja na pewno jest, ale nie ma specjalisty, żeby ją pokazać. Jak nie
    zobaczysz jak to działa w praktyce, to znaczy, że tej funkcji nie ma.

    > Kupowałeś tą
    > kopiarkę w ramach przetargu ? Mógłbyś się podzielić /e-mail/ SIWZ ?
    >

    Nie pamietam już czy miał to być przetarg czy konkurs ofert i nie mam
    informacji jak się ostatecznie sfinalizował ten zakup.
    Co do SIWZ, to tak jak pisałem - rozpocznij od poznania wymagań
    użytkowników. Czy chcą mieć podajniki z dupleksem, czy ma byc zszywanie
    kopii, czy dziurkowanie, czy na 2 czy na 4 dziurki, czy będą robione
    broszury, jakie mają być opcje przy skanowaniu (czy przez maila, czy
    bezpośrednio do komputera itp.). Potem porównaj to z parametrami kopiarek,
    "dopasuj" do posiadanego budżetu i napisz w SIWZ parametry jakich wymagasz.
    Możesz stosować parametry podane w opisach urządzeń. Mniej więcej uzyskasz
    coś takiego:
    - szybkość kopiowania w czerni: x
    - szybkość kopiowania w kolorze: y
    - dwustronny podajnik oryginałów
    - wbudowana opcja automatycznego druku dwustronnego
    - karta sieciowa
    - karta faksu
    - sorter kopii: .... (ilość kopii)
    - magazyn papieru o pojemności: A3 ....., A4 .....
    - dziurkacz kopii, ilość otworów: ....
    - zszywacz kopii na zszywki o wymiarach (podaj wymiary)
    - skanowanie w formacie: ......
    - opcje skanowania: mail, ftp, TWAIN, .....
    - dotykowy kolorowy LCD o wymiarach: ......
    - gniazdo USB
    - dysk wewnętrzny o pojemności: .....
    - ilość kont użytkowników: ....
    - maksymalna średnia cena wykonania jednej kopii w czerni: ....
    - maksymalna średnia cena wykonania jednej kopii w kolorze: ....
    - minimalny okres gwarancji: .....
    - zasilanie 230 V AC
    - itd. itp.

    Musisz wszystko dokładnie i precyzyjnie opisać, żeby nie wygrało jakieś
    badziewie. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.07.09 07:00 adym

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: