    From: btn <w...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?
    Date: Sat, 14 Feb 2009 15:38:10 +0100

    sofu pisze:

    > Sa firmy, ktore handluja używanymi kompami przywiezionymi z zagranicy
    > perwnie tam wycofywanymi z biur albo wczesciej lisingowanymi? I własnie o
    > czyms takim myslalem.

    Kupno używanego komputera to na szczęście nie jest tak skomplikowane jak
    kupno używanego samochodu. Ryzyko zakupu szrota mniejsze. Ja bym jednak
    polecał odkupić komputer od osoby prywatnej a nie od handlarza. Owszem
    firmówki może i mają renome ale wg mnie kupując coś takiego przepłacasz
    a i wcale nie masz pewności że to podziała długo.

    > Czy wybór czegos takiego jak poniżej czyli kompa z procesorem Procesor
    > Intel Celeron D 2800 MHz bylby dobrym wyborem na kilka najblizszych lat?
    >
    > Mozna kupic komputery z drugiej reki w cenach od 200 do 500 zł ( w
    > zaleznosci od konfiguracji i sprzedajacego) oparte o procesor Intel 4.
    > Pytanie czy to dobry wybór czy raczej juz "obekt muzealny"?

    W to bym się nie ładował. Jest to dośc leciwy procesor i mało wydajny.

> [...]
    > Chipset Intel 915
    > Pamięć Operacyjna 1024MB DDR
    > Dysk Twardy 80GB SATA
    > Karta graficzna zintegrowana
    >
    > WOLNY PORT PCI-E Standardowy rozmiar karty graficznej !!
    > Karta dzwiękowa zintegrowana AC'97
    > Karta sieciowa zintegrowana intel 10/100
    > CD-Rom JEST CD (ale nie napisali jaki?)
    >
    > Złącza tylnego panelu
    >

    > 1 x PS/2 Klawiatura
    > 1 x PS/2 Myszka
    > 1 x port IEEE 1294 (LPT)
    > 1 x port RS 232 (COM)
    > 1 x D-Sub
    > 4 x USB 2.0 / 1.1 + 2xUSB z przodu obudowy

    Wg mnie ok ale ramów to i tak musisz dołożyć prędzej czy później bo 1GB
    to jest w tej chwili minimum.