    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?
    Date: Sat, 14 Feb 2009 15:53:32 +0100

    ---------

    > Warto. Problem w tym, że jednego nie rozumiem. Chcesz kupić komputer
    > za 450zł, a do niego chcesz sobie dokupić MS Office za wielokrotność
    > tej sumy? Lepiej dorzuć do kompa kasiory i używaj OpenOffice.

    Ja mam licencjonowanego Ms Office 2000 (pod Windows98 SE) i właściwie mi
    wystaczy. Nie musze go juz kupowac! Jedynie jak na razie, to bym musial
    kupic nowszy system operacyjny.
    Teraz pracuje na kompie ....... Intel PII 350 MHz, wiec na co bym sie nie
    przesiadł, to byloby szybsze.
    Ale Windows 98 SE choc go lubie, to juz przezytek. Wiele programow juz na
    nim nie chodzi. Nie moge wgrywac np najnowszych przegladarek, pluginów. itp.
    Jak widzisz skoro ktos calkiem dobrze "znosi" PII 350 MHz to wszystko co
    powstalo później jest dla niego demonem szybkosci. Chodzi tylko o to, że jak
    bym sie przesiadł na nowy system operacyjny, to taki "demon" moze sie
    zamienic w dychawiczna szkape. Z kolei komputery przenosne maja procki 2
    MHz-owe i jakos sobie pracuja.
    Dla tego zadalem pytanie czy taki procek jednordzeniowy około 3 MHz jeszcze
    spelnia w miare dobrze swoje funkcje?
    Pewnie, ze co nowsze to nowsze, ale to wymaga kasy!

    pozdrawiam - Janusz