  • 1. Data: 2011-12-29 20:52:59
    Temat: Kondensatorki ?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    W zadalnie sterowanym mikro-samochodziku córki
    - o wartości pamiatkowo-sentymentalnej ;)
    wylal sie elektrolit z kondensatorka/akumulatorka ?
    no wlasnie nie bardzo wiem co to za elementy,
    nie posiadaja zadnych oznaczen.
    Budowa przypominaja mikro-akumulatorek - styk + "guzikowy"
    ale logika podpowiada ze to raczej kondensatorki.
    Sa 2 szt. o wymiarach 10x15mm polaczone w szereg ladowane max 4,5V
    Prawdopodobnie mialy dosc duza pojemnosc skoro zapewnialy naped
    przez 10-15minut dla 2szt mikrosilniczkow.

    Moze ktos wie dokladniej co to za elementy i gdzie ich szukac
    ew. zamiennikow, o podobnych gabarytach (nic wiekszego nie wejdzie)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-12-29 20:56:54
    Temat: Re: Kondensatorki ?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Moze ktos wie dokladniej co to za elementy i gdzie ich szukac
    > ew. zamiennikow, o podobnych gabarytach (nic wiekszego nie wejdzie)

    Juz wyguglalem ze to raczej beda goldcapy
    ale gdzie szukac w takich rozmiarach ?