    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kopiowanie starego dysku na nowy.
    Date: Wed, 17 Sep 2014 12:34:53 +0200
    <18tt7sncoj5oj$.fisznddi3hda$.dlg@40tude.net>
    <54160ab8$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@4...net>
    <5416a98b$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <oyp2b87fosfr$.5gvk3jc61sl9$.dlg@40tude.net>
    <541739cb$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...net>
    <54185b35$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <20c01o3oyny9$.y2bm11s4hqoj$.dlg@40tude.net>
    <54193fac$0$26835$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Wed, 17 Sep 2014 10:00:41 +0200, neelix napisał(a):

    > A mam jeszcze taki pomysł. Może najpierw spróbować naprawić MBR nowego
    > dysku? Przecież to tam pojawił się MBR Error przy rozruchu?

    Fixmbr to polecenie wykonywane przez windowsa wiec najpierw musisz go
    uruchomić :) Ponieważ nowego nie daje rady, zrób to na starym i miej
    nadzieję że zadziała po przeniesieniu partycji. Jak nie, to trzeba będzie
    spróbować naprawić na nowym ale tu lepiej będzie jak ktoś mądzejszy ode
    mnie podpowie jak. Ja mam pewien pomysł. na Hirens jest okrojony XP.
    Zapuścić go i z niego wykonać fixmbr.
    A tu kilka informacji do poczytania:
    http://forum.pclab.pl/topic/171431-Fixmbr-fixboot-cz
    y-cos-innego/