  • Data: 2014-09-19 16:10:17
    Temat: Re: Kopiowanie starego dysku na nowy.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:wvwtrxs45wtu.9ep3w9apal3f.dlg@40tude.net...
    > Acha, chcesz po prostu nie przenoscić systemu, tylko zainstalować na nowo
    > dodatkowo przegrać backup systemowej partycji. Jasne że tak można ale
    > będziesz miał wtedy komplet plików starego systemu który będziesz musiał
    > wykasować i zostawić jedynie pliki osobiste. No i oczywiście, nie licz na
    > to że poinstalowane na starym systemie a zawarte w backupie (a nawet w
    > jakichkolwiek partycji backupach, o ile instalowałeś na nich jakieś
    > programy) programy bedą działać :)
    > Skoro masz Hirens, to zabutuj z niej kompa z nowym dyskiem, tym na którym
> [...]

    No to zrobiłem po swojemu. Uruchomiłem kompa z Symantec Recovery Disk i
    wgrałem Backup C z początku roku. Po 17 minutacch WXP odpalił i teraz z
    niego piszę. Niestety PM8 nie widzi tej partycji. Widzi tylko 2TB z
    adnotacją BAD. Programy działają. Nie wiem czy wszystkie. Jak pisałem to
    pojawił się bluescreen i zrestartował. Piszę drugi raz. Jest podobnie jak po
    Acronisie tyle że tam miałem skopiowaną zawartość całego dysku (C D E F). Tu
    mam tylko te ok. 80 GB systemowej C starego dysku. Jak teraz założyć kolejne
    partycje jeszcze nie wiem. Hiren założy?

    neelix