  • 21. Data: 2020-03-09 10:13:08
    Temat: Re: Kradziez zdjec i prawa autorskie a Ela Gawin (EG Studio)
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 08.03.2020 11:33, Janko Muzykant wrote:
    > No sorry, ale ostatnich kilka lat życia tej grupy to były głównie
    > awantury, dyrdymały i zabłąkane oferty viagry. Odeszliśmy właśnie
    > dlatego, że wrzuty czegoś wartościowego były ignorowane albo komentowane
    > przez kretynów. Jaki taki poziom (jaki taki, bo bzdury były zawsze)
    > skończył się mniej więcej 10 lat temu.
    >
    > Inna sprawa, że miejsc dyskusji o tematyce foto praktycznie rzec biorą
    > już nie ma. Jest pełno grup sprzętowych, ale ile można.

    Już nie czepiam się, że zacząłeś odpowiadać nad cytatem, ale sam
    przykładasz się do ściekowego poziomu, dyskutując z tym podstarzałym
    zgorzkniałym trollem. Jak by nikt na niego nie reagował, to zdechłby.
    Proszę Cie, wracaj do swojego fejsbuka...

  • 22. Data: 2020-03-09 14:10:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]
    > zgorzkniałym trollem. Jak by nikt na niego nie reagował, to zdechłby.
    > Proszę Cie, wracaj do swojego fejsbuka...

    Mamy rok 2020 i czepianie się o pisanie pod czy nad cytatem, czy
    dyskutowanie z tym idiotą czy innym na takim skansenie jakim jest
    usentet, jest po prostu zabawne. Przecież to już umarło i w ogóle się
    dziwię, że wciąż mi to thunderbird obsługuje. Brakuje jeszcze żeby ktoś

  • 23. Data: 2020-03-10 01:46:07
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, March 9, 2020 at 9:11:15 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > usentet, jest po prostu zabawne. Przecież to już umarło i w ogóle się
    > dziwię, że wciąż mi to thunderbird obsługuje. Brakuje jeszcze żeby ktoś

    Ty wioskowy glupku, reklamujesz sie na takim skansenie
    i nie uwazasz tego za smieszne?
    Jestes wiekszym idiota, niz przewiduje Polska Norma.

    Slon

  • 24. Data: 2020-03-10 01:47:49
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, March 9, 2020 at 5:13:13 AM UTC-4, Uncle Pete wrote:

> [...]
    > zgorzkniałym trollem. Jak by nikt na niego nie reagował, to zdechłby.
    > Proszę Cie, wracaj do swojego fejsbuka...

    Uczyl Marcin Marcina a sam glupi jak swinia.

    Slon

  • 25. Data: 2020-03-10 01:59:03
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, March 9, 2020 at 4:20:59 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > A wiesz, że już napisałem? O polskim emigrancie, który trafił do Stanów
    > w 68 roku. Ale jemu, w przeciwieństwie do ciebie, wyszło. Dziś jest
    > szanowanym starszym panem :)
    >
    > Tak w ogóle całkiem ładny ten Nowy Jork, ale jak się ma pieniądze. Więc
    > trochę nie dziwię ci się, że cię żółć zalewa.
    >
    > http://przypadkiadama.com/temp/wspomnienia_emigranta
    .jpg

    Wspolczuje, ze nie masz pieniedzy i mozesz tylko pomazyc o Nowym Jorku,
    w ktorym ja bywam kiedy zechce.
    Jakbys mial troche rozumu, to moze i pieniedzy by ci nie brakowalo na ladny Nowy
    Jork.

    Jestes zalosnym biedakiem.
    Biednys, bos glupi, czy glupis, bos biedny?

    Slon

  • 26. Data: 2020-03-10 08:18:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Wspolczuje, ze nie masz pieniedzy i mozesz tylko pomazyc o Nowym Jorku,

    No ale właśnie je mam i tam byłem, stary alkoholiku :)

  • 27. Data: 2020-03-10 23:36:32
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu wtorek, 10 marca 2020 01:47:51 UTC+1 użytkownik Slon napisał:

    > Uczyl Marcin Marcina a sam glupi jak swinia.

    Koniecznie chcesz skończyć jako preparat chińskiej medycyny naturalnej?
    Marcin

  • 28. Data: 2021-03-22 11:54:06
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Jakoś do tej pory nie bardzo rozumiałem, jak można siedzieć i gapić się
    > na materiały na Youtube.
    > Teraz, po obejrzeniu kilku Twoich materiałów już wiem: można :D

    A ja zajrzałem na prfc po Q&A Adama / Janka (trafiłem na jego kanał przez
    wykop, bo kiedyś jakiś film był wrzucony, i zostałem, bo mnie kanał
    zainteresował) a teraz widzę, że i dobrze znana w wielu kręgach mitomanka
    EG była tu kiedyś żywo dyskutowana.

    Świat jest mały.

    --
    - Skąd ma pan takiego siniaka na głowie?
    - Byłem u lekarza. Na łupież zalecił mi nacierać włosy wodą