  • 21. Data: 2016-08-10 12:41:22
    Temat: Re: Kretyni i ich diodki
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 12:27, yabba pisze:
    > Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Też nie mogę dopatrzeć się sensu w przepisie zabraniającym włączania
    > tylnych świateł razem z dziennymi z przodu.
    > Przez jakiś czas był przepis dopuszczający świecenie tylnych
    > pozycyjnych, a potem zmienili go na zabraniający.

    No jaki to ma sens w świetle tego, że w samochodach bez świateł
    dziennych jeździ się zgodnie z prawem (chyba :)) w dzień na światłach z
    tyłu i przodu.

    Bez sensu.

  • 22. Data: 2016-08-10 14:15:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 9 Aug 2016 17:45:25 +0200, kriters

    > Półmrok, wali deszczem, autostrada, a tu co kawałek taki idiota z
    > zajebistymi diodkami z przodu
    > i kompletnie bez oświetlenie z tyłu.

    Niedalej jak w poniedziałek zawoziłem żonę na stację pielgrzymki w jakiejś
    wiosce zabitej dechami. Pomijam już paranoję pt. palenie drewnem/węglem w
    piecu (przy 30 sC powietrza) i robienie zadymy na dwie wsie żeby ogrzać
    CWU, ale ilość osób jeżdżących tam w ogóle bez świateł była na poziomie
    25%. Na początku migałem i niby dziękowali za przypomnienie, ale później mi
    się już zwyczajnie odechciało błyskać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2016-08-10 14:19:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Światła dzienne chyba teraz są obowiązkowym wyposażeniem.

    nie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2016-08-10 15:49:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 12:31, twistedme pisze:

> [...]
    >

    > Tak miało być :)
    >
    > Inna sprawa, że przy ulewie czujnik może nie załapać i wtedy zostaje,

    U mnie czujnik łapie po 6 ruchach wycieraczkami pod rząd nawet jak
    świeci super słońce.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2016-08-10 15:56:49
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 15:49, Chris pisze:

    > U mnie czujnik łapie po 6 ruchach wycieraczkami pod rząd nawet jak
    > świeci super słońce.

    o patrz. A tak właśnie sobie myślałem, że technicznie to nie jest
    przecież żadna komplikacja. Widać już ktoś na to wpadł. W sumie nic
    dziwnego.

  • 26. Data: 2016-08-10 16:12:51
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu środa, 10 sierpnia 2016 12:27:49 UTC+2 użytkownik yabba napisał:

    > Przez jakiś czas był przepis dopuszczający świecenie tylnych pozycyjnych, a
    > potem zmienili go na zabraniający.

    I zmienili ponownie - aktualny brzmi:

    "dopuszcza się, aby wraz ze światłami do jazdy dziennej włączały się: przednie i
    tylne światła pozycyjne, górne światła obrysowe - jeżeli występują, boczne światła
    obrysowe - jeżeli występują oraz oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej, lub tylko
    światła pozycyjne tylne".

  • 27. Data: 2016-08-10 17:00:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.08.2016 o 11:39, twistedme pisze:

    > Światła do jazdy dziennej, to bajer instalowany w jakiś tam pakietach

    Nie.
    Są też w standardowych, nic nie mających wersjach.

  • 28. Data: 2016-08-10 17:01:30
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 12:23, twistedme pisze:
    > Światła do jazdy dziennej, to bajer instalowany w jakiś tam pakietach i
    > mi się wydaje, że czujnik wtedy też jest.
    >
    > Teraz lepiej?

    Nie.
    Tym razem też nie przeczytałeś tekstu po wklejeniu.
    Domyślam się, że to miało być coś w tym stylu:
    "to jakiś bajer instalowany tam w pakietach".
    Ale lepiej by było, gdybyś sam napisał to co chciałeś napisać.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 29. Data: 2016-08-10 20:06:30
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 10.08.2016 o 14:19, masti pisze:

    > nie

    W nowych też nie?

    --
    Czarek

  • 30. Data: 2016-08-11 07:54:58
    Od: p...@g...com

    Okolice Polanicy blachy DKL mało kto ma dzienne ale za to spory % jeździ na dlugich
    do tego kopcace, zdezolowane sztrucle i pstrokate auta po pseudotuningu tako jeździ
    wieś ... no i hicior auto w którym jakiś grzybiarz zrobił sobie mobilna suszarnie