  • 51. Data: 2016-08-12 11:33:32
    Temat: Re: Kretyni i ich diodki
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    A co do szambonurka "re", to prosiłbym o niewyciąganie z kloaki jego postów.
    ---
    Idź stąd

  • 52. Data: 2016-08-12 11:33:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Ten przepis nie jest absurdalny, bo statystycznie teraz MNIEJ idiotów
    > jeździ bez świateł, szczególnie w sytuacji dynamicznej zmiany pogody, czy
    > ruszenia w dzień i jazdy po zmierzch.

    pokaż dane

    za to dużo słabiej widać motocykle jeżdżące od zawsze na światłach.
    Pomijając już tych, którzy nie patrzą czy jedzie samochód tylko czy
    widać światła

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2016-08-12 11:35:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

    > Przepis powinin być w stylu - jazda na światłach (przód i tył) w
    > przypadku ograniczonej widoczności.

    Przecież tak było kiedyś. Zawierucha, noc, jeździli bez świateł. Dlatego
    wszedł na takich nieogarniętych debili przepis palenia świateł non-stop.
    Reszta ogarniętych dostała ryukoszetem, normalne.
    ---
    Nie, przepis jest dla lepszej widoczności pojazdów przez pieszych.

    > Każdy wtedy sam decyduje kiedy jest ograniczona.

    Jasne. Ignorantów nie brakuje. Niestety.
    ---
    Do jakiej kategorii się zaliczasz ?

  • 54. Data: 2016-08-12 11:38:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

> [...]

    Ten przepis nie jest absurdalny, bo statystycznie teraz MNIEJ idiotów
    jeździ bez świateł, szczególnie w sytuacji dynamicznej zmiany pogody, czy
    Zależy. Jak zapomnisz świateł to w ogóle Ciebie nie widać bo większość jest
    bardziej widoczna. Gorzej widać także rowerzystów i pieszych.

  • 55. Data: 2016-08-12 11:39:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.08.2016 11:19, Myjk wrote:

    > Pomyliło Ci się z przykazaniem.

    Nie wiem gdzie mieszkasz ale w PL nie wolno. Takie prawo... nie poradzisz.

    > No właśnie, to taka analogia do Twojego pomysłu z mandatami.

    Analogia to złe słowo

    > Ten przepis nie jest absurdalny, bo statystycznie teraz MNIEJ idiotów
    > jeździ bez świateł, szczególnie w sytuacji dynamicznej zmiany pogody, czy
    > ruszenia w dzień i jazdy po zmierzch.

    Statystycznie to większość tego czasu jeździ niepotrzebnie na światłach.
    Again - ani mądre, ani ekonomiczne ani ekologiczne.

    > ROTFL

    Ludzie zalewają dziś skrzynki policji takimi nagraniami.
    Można się śmiać ale co w tym śmiesznego?

    > Nie, nie zależy.

    Owszem.
    Na mnie np. zadziałał by odpowiednio wysoki mandat.

    > Mandaty były problemem, bo każdy ma inne pojęcie "ograniczonej
    > widoczności". Dlatego był problem z egzekucją tego przepisu i nakładaniem
    > ew. mandatów. Może Ty z tych, co by chcieli aby "ograniczoną widoczność"
    > ująć w przepisach? :P

    Policja decyduje. Jak się nie zgadzasz to - sąd.
    Tak to działa w Niemczech, w UK - wiem bo tam jeżdżę dosyć regularnie.

    > To jednak nie wszystkim?

    Statystycznie patrząc to wszystkim :-D
    Statystyczne czyli nie rozwodzisz się nad marginesem.
    To nie elaborat naukowy tylko dyskusja w necie gdzie zwyczjanie nie ma
    czasu na definiowanie. Ważniejsza od tego jest chęć porozumienia.
    Czyż nie? :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 56. Data: 2016-08-12 12:49:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "quent"

    > Pomyliło Ci się z przykazaniem.

    Nie wiem gdzie mieszkasz ale w PL nie wolno. Takie prawo... nie poradzisz.
    ---
    Ale przepisu nie ma. O tym było.

  • 57. Data: 2016-08-14 22:32:21
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-10 11:40, twistedme wrote:
    > Przecież takie paski led się zakłada dla lansu, a nie żeby oszukiwać.

    ja tam mam po to zeby nie wypalac fabrycznie kiepskich odblysnikow i nie
    zmieniac zarowek co 5kkm

  • 58. Data: 2016-08-15 07:23:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14.08.2016 o 22:32, m4rkiz pisze:

    > ja tam mam po to zeby nie wypalac fabrycznie kiepskich odblysnikow i nie
    > zmieniac zarowek co 5kkm

    Dokładnie.
    Wreszcie sam wymieniłem przepaloną żarówkę, w Dusterze w dziennych zrobi
    to nawet dziecko.
    Koszt bodajże 7 zł, bo nie chciało mi się jechać po taką za 4 zł....
    No i wytrzymała ponad 2 lata i 50 kkm.

  • 59. Data: 2016-08-16 08:19:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.08.2016 19:31, kriters wrote:

    > Jeżeli prawdą jest to, że u nich "kierunkowskaz włącza się kiedy już
    > wiemy, że
    > mamy wolne" to raczej nie ma sensu brać ich za przykład.

    W sumie dlaczego? Jeśli jest mały ruch, to zamiast jechać z włączonym
    kierunkiem, czekam aż będzie luka na pasie na który chce wjechać i
    dopiero wtedy ze dwie sekundy wcześniej włączam kierunek.

  • 60. Data: 2016-08-16 11:04:06
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-08-16 o 08:19, Shrek pisze:
    > W sumie dlaczego? Jeśli jest mały ruch, to zamiast jechać z włączonym
    > kierunkiem, czekam aż będzie luka na pasie na który chce wjechać i
    > dopiero wtedy ze dwie sekundy wcześniej włączam kierunek.

    Przecież sporo tumanów u nas również tak robi. Włączają kierunkowskaz
    dopiero podczas kręcenia kierownicą. A często w ogóle nie włączają
    kierunkowskazów. No bo "W sumie dlaczego?" Przecież, według niektórych,
    kierunkowskaz nie powinien służyć do informowania o zamiarze. :/
    Chciałoby się coś brzydkiego powiedzieć...
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl