    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)
    Date: Sat, 25 Apr 2020 01:33:19 GMT

    On 2020-04-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Pewnie dlatego ze nie ma popytu na uzywki

    Myślę, że nie ma dużego popytu na stare płyty serwerowe czy ogólnie
    stare serwery. Tu trzeba być hobbystą bo częściej niż żadziej, nie ma
    żadnego praktycznego powodu, aby mieć taki sprzęt. Nowy kosztuje w
    kosmos, stary na procesorową wydajność obecnych, nieserwerowych,
    średniej lub niskiej klasy, bywa cholernie głośny i prądożerny, może
    wymagać szafy. Nie zawsze rzecz jasna, ale często.

    --
    Marcin