  • 1. Data: 2015-09-12 10:23:43
    Temat: Kto komu powinien...?
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    Ponieważ pada i nie ma co robić to wrzucam, gdyż mało się tutaj dzieje.
    Od kilku dni media podniecaja się filmikiem, a według Was kto jest większym
    burakiem?
    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,agresywn
    y-kierowca-rzucil-sie-na-pieszych-z-dzieckiem,178665
    .html
    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,psycholo
    g-o-agresji-na-pasach-przejscie-jest-moje-i-wara-od-
    niego,178799.html

  • 2. Data: 2015-09-12 11:48:15
    Temat: Re: Kto komu powinien...?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-09-12 10:23, Czesław Wiśniak wrote:
> [...]
    > większym burakiem?
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,agresywn
    y-kierowca-rzucil-sie-na-pieszych-z-dzieckiem,178665

    Oczywiście kobieta z wózkiem.

    MSPANC

  • 3. Data: 2015-09-12 12:11:56
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2015-09-12 o 11:48, Uncle Pete pisze:
    y-kierowca-rzucil-sie-na-pieszych-z-dzieckiem,178665
    .html

    > Oczywiście kobieta z wózkiem.
    >
    > MSPANC

    No ta to z pewnością:
    9716,wroclaw-dachujacy-samochod-prawie-uderzyl-w-woz
    ek-z-niemowlakiem.html

    Co tam wózek, kwiaty ważniejsze ;)

  • 4. Data: 2015-09-12 13:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak p...@w...pl ...

> [...]
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,psycholo
    g-o-agresji-na-pasa
    > ch-przejscie-jest-moje-i-wara-od-niego,178799.html

    Swoja droga warto przejechac sie np. do takiego Wągrowca zeby zobaczyc jak
    wyglada miasto w ktorym pieszy uwaza ze pierwszenstow mu sie nalezy.
    Nie wiem z czego to wynika, ale tam kazdy kierowca ustapi pieszemu a kazdy
    pieszy wchodzi na ppasy jak do siebie.
    Wszystko fajnie, tyle ze oczywiscie jak jedziesz 50 na godzine to pieszy
    zamiast patrzec, bawi sie jakims ajfonem i wchodzi totalnei bez patrzenia.
    Oczywiście obserwujac pobocze widzisz, ale jak sie zagapisz, to on o swoje
    zycie nie zadba.
    Dziwne...
    Swoja droga - nie moge pojac, skad takie zupełnie inne zwyczaje w tym
    Wagrowcu - jakis WORD dziwny? A moze w szkołach dzieciaki tak ucza
    przechodzic?

  • 5. Data: 2015-09-12 13:33:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > No ta to z pewnością:
    9716,wroclaw-dachujacy-samochod-prawie-uderzyl-w-woz
    ek-z-niemowlakiem.html

    > Co tam wózek, kwiaty ważniejsze ;)

    Mnie też zdziwiło, że odruchowo nie pociągnęła wózek za sobą. Chyba że,
    jak piszą, dostała odłamkiem w brzuch.

  • 6. Data: 2015-09-12 13:34:50
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > No ta to z pewnością:
    9716,wroclaw-dachujacy-samochod-prawie-uderzyl-w-woz
    ek-z-niemowlakiem.html

    > Co tam wózek, kwiaty ważniejsze ;)

    Mocne, a w aucie pewnie popsuł się ESP :)

  • 7. Data: 2015-09-12 17:40:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > a według Was kto jest większym burakiem?

    Najwiekszym to pewnie Stefan Niesiolowski, ale mnie inna rzecz
    zastanawia: burak dojezdza do przejscia, piesi jeszcze daleko, czeka na
    nich na przejsciu zamiast jechac jak jechal i dopiero wtedy zaczyna sie
    awantura. O co kaman?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2015-09-12 19:41:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

[...]

    ---
    Ty wrzucając tutaj link z reklamami :-)

  • 9. Data: 2015-09-12 21:25:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]
    >wyglada miasto w ktorym pieszy uwaza ze pierwszenstow mu sie nalezy.
    >Nie wiem z czego to wynika, ale tam kazdy kierowca ustapi pieszemu a

    Hm, nie zauwazylem.

    >Swoja droga - nie moge pojac, skad takie zupełnie inne zwyczaje w tym
    >Wagrowcu - jakis WORD dziwny?

    Wordu tam chyba nie ma. Jakas lokalna szkola jazdy ?

    >A moze w szkołach dzieciaki tak ucza przechodzic?

    Szkola jazdy pieszych nie wychowa ... ale watpie aby szkola podstawowa
    tak uczyla.
    Raz, ze niezgodne z programem, dwa - nauczyciele prowadzac klase
    raczej sobie na to nie pozwola.

    J.

  • 10. Data: 2015-09-12 22:27:12
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 12 września 2015 13:00:33 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > Swoja droga - nie moge pojac, skad takie zupełnie inne zwyczaje w tym
    > Wagrowcu - jakis WORD dziwny? A moze w szkołach dzieciaki tak ucza

    Ja mysle ze to raczej lokalna specyfika. Miasto niewielkie, korki prawie
    nieistniejące, dojechać się wszędzie da w pare minut to po co sie spieszyć?

    Łukasz Sczygiel