  • 111. Data: 2017-03-01 10:00:33
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Mar 2017 09:29:00 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > W przepisach i jej ich interpretacji. Nakaz jazdy mołżiwie najbliżej prawej i
    zmiana pasa ruchu.

    Pokaż.
    Ja chcę na następnym skrzyżowaniu skręcić w lewo, to też muszę na prawy.
    Interpretacje masz chyba własne.

    > Przepisy są ok, tylko społeczeństwo pełne analfabetów nie rozumiejących tego co
    czytają. Niedługo i w naszych instrukcjach będą zapisy z jakich śmieliśmy się z
    amerykanów i będziemy mieli zapisy że nie prać kota w pralce i nie suszyć go w
    mikrofali.

    Jak widać po Twoim przypadku -- jednak przydałyby się.

  • 112. Data: 2017-03-01 10:01:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Mar 2017 09:25:52 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > To dla tego z prawej nic się nie zmienia, a ten z lewej ma dwa do wyboru.

    Ta wesoła interpretacja jest czyja? :D

  • 113. Data: 2017-03-01 10:17:14
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 01 Mar 2017 09:32:37 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > To już, oprócz wersji otwockiej i falenickiej, trzecia wersja -- taka
    > otwocka-bis. Takiej interpretacji to jeszcze nigdzie nie widziałem.

    A konkretnie to czego niezrozumiałeś?
    Nie wstydź się, powiedz, wytłumaczę.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 114. Data: 2017-03-01 10:17:56
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 01 Mar 2017 10:01:24 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Ta wesoła interpretacja jest czyja? :D

    Jak wyżej, napisz czego nie rozumiesz.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 115. Data: 2017-03-01 10:20:10
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 01 Mar 2017 10:00:33 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Ja chcę na następnym skrzyżowaniu skręcić w lewo, to też muszę na prawy.
    > Interpretacje masz chyba własne.

    A czy byka boli jak się krowa cieli?
    To, że Ty chcesz na następnym skrzyżowaniu skręcić w prawo to Twój problem, a nie
    tego co jedzie po Twojej lewej.

    > Jak widać po Twoim przypadku -- jednak przydałyby się.

    No cóż, nie rozumiesz, to wyłumaczę, powiedz tylko czego. Wyżej pierwszy Twój problem
    już Ci wyjaśniłem.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 116. Data: 2017-03-01 10:25:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-01 o 10:17, szerszen pisze:

    > Jak wyżej, napisz czego nie rozumiesz.

    To raczej ty nie zrozumiałeś powyższego pytania.

    --
    Liwiusz

  • 117. Data: 2017-03-01 10:45:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Mar 2017 10:20:10 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > A czy byka boli jak się krowa cieli?
    > To, że Ty chcesz na następnym skrzyżowaniu skręcić w prawo to Twój problem, a nie
    tego co jedzie po Twojej lewej.

    Widzę, że nawet niedokładnie czytasz.

    > No cóż, nie rozumiesz, to wyłumaczę, powiedz tylko czego. Wyżej pierwszy Twój
    problem już Ci wyjaśniłem.

    Nie trzeba, już błysnąłeś w innym poście ;)

  • 118. Data: 2017-03-01 10:46:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Mar 2017 10:17:14 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > A konkretnie to czego niezrozumiałeś?
    > Nie wstydź się, powiedz, wytłumaczę.

    Tego co wyciąłeś.
    Ale nie przejmuj się -- nie ty jeden generujesz oryginalne interpretacje.

  • 119. Data: 2017-03-01 11:26:59
    Od: "Manik" <q...@o...pl>

    Wed, 1 Mar 2017 09:29:00 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen
    <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > W przepisach i jej ich interpretacji. Nakaz jazdy mołżiwie najbliżej
    > prawej i zmiana pasa ruchu.

    Ja chcę na następnym skrzyżowaniu skręcić w lewo, to też muszę na prawy.
    ===========
    Nie, nie musisz na prawy, tylko musisz poczekać i przepuścić tych co też
    skręcają pasem po twojej lewej stronie i wtedy zajmujesz pas po lewej.
    Widać, że nie ogarniasz sytuacji drogowej opisanej w pierwszym poście, albo
    nie rozumiesz o co chodzi w art. 22, zmiana pasa i kierunku.
    W niektórych sytuacjach drogowych będziesz miał pierwszeństwo w wyborze
    pasa, ale nie w sytuacji opisanej w pierwszym poście.

  • 120. Data: 2017-03-01 11:34:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2017 o 09:25, szerszen pisze:

    > To dla tego z prawej nic się nie zmienia, a ten z lewej ma dwa do wyboru.
    >
    > Co do przepisów to nakaz jazdy możliwie najbliżej prawej krawędzi jezdni i zmiana
    pasa ruchu.

    A niby czemu w takim razie ten z lewej ma wybór - jak tak rygorystycznie
    podchodzisz do "możliwie blisko prawej" to na środkowy. Co więcej, jakby
    jechał z lewego, a prawy był pusty (bo na przykład ten z prawego dopiero
    dzwigni z miany biegów szuka) to też na prawy:P

    Shrek