    From: Maru <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Który monitor wybrać?
    Date: Tue, 24 Feb 2009 08:24:29 +0100

    Szymon Machel pisze:

    > Mogę tylko powiedzieć, że 22 jest "w sam raz". Oczywiście panoramiczny.
    > 19 cali w panoramie to nieduży monitor.
    >
    > Szymon

    Głównym kryterium niestety jest cena, a miałem okazję oglądać i porównać
    na żywo ten sam obraz na kilku monitorach. W moim odczuciu Philips dawał
    najbardziej wyraźny obraz spośród innych, małe napisy były dość ostre i
    nie trzeba było się wpatrywać co tam pisze. Oczywiście są dużo lepsze
    monitory, ale trzeba wyłożyć ponad tysiąc złotych.
    Powiem szczerze, że skłaniam się ku Philipsowi, wahałem się co do
    rozmiaru 20" czy 22".

    Maru