  • 21. Data: 2013-02-13 07:37:56
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-13 06:35, Shrek pisze:

    > Od kiedy uniemożliwanie robienia wałków to "uprzykrzanie"?

    chyba chciałeś napisać "umożliwianie", bo brak możliwości odliczania
    waty od auta w firmie właśnie takim wałkiem rządu jest. Moje auto - żeby
    nie dać się kroić przez rząd - ma dwa miejsca i nawet dwumetrowej rurki
    do bagażnika normalnie nie mieści, bo dzięki temu nie mogą mnie z
    dodatkowych 23% okradać...

    Lukasz

  • 22. Data: 2013-02-13 09:02:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-13 07:37, ddddddd wrote:

    > chyba chciałeś napisać "umożliwianie", bo brak możliwości odliczania
    > waty od auta w firmie właśnie takim wałkiem rządu jest.

    Jeśli masz ciężarówkę i używasz ją jako ciężarówkę. Ale jeśli masz
    cieniasa o którym twierdzisz, że jest TIRem, to gdzie wymaganie tego co
    dla TIRa uważasz za wałek?

    > Moje auto - żeby
    > nie dać się kroić przez rząd - ma dwa miejsca i nawet dwumetrowej rurki
    > do bagażnika normalnie nie mieści, bo dzięki temu nie mogą mnie z
    > dodatkowych 23% okradać...

    To bądź konsekwentny i miej tacho, czas pracy kierowców i ograniczenia
    do 90 - przecież to ciężarówka:P

    Shrek.

  • 23. Data: 2013-02-13 09:25:16
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Tylko jak Ci pikawa wysiądzie to nie chciej nowej na koszt podatników. Sam
    > zapłać za
    > przeszczep. A potem kupuj lekarstwa bez dopłaty. Tak będzie chyba
    > uczciwie.

    IMO zly przyklad...

    Na taka okolicznosc jest ZUS a z drugiej strony prawo zakazuje handlu
    organami!
    Co nie zmienia faktu, ze na taka sytuacje warto ubezpieczyc sie np w GB lub
    innym kraju w ktorym sluzba zdrowia funkcjonuje lepiej...

    --
    Picasso

  • 24. Data: 2013-02-13 09:56:19
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Od kiedy uniemożliwanie robienia wałków to "uprzykrzanie"?

    Od kiedy wprost stosowanie prawa np. w celu zmniejszenia strat firmy
    jest robieniem walkow?
    Czlowiek ma firme, zwykle musi miec samochod. Jest to jego normalne
    narzedzie pracy, jak komp, lokal, maszyny itp. Tusk TM (i zeby oddac
    sprawiedliwosc - poprzednicy) twierdzi, ze samochod to luksus. Ciekawe,
    ze oni jednak samochodami jezdza, a jak maja kaprys to i helikopterem
    sobie polataja (na koszt wspomnianego przedsiebiorcy).
    Jesli instaluje w drzwiach swojego domu zamki i mam umowe z agencja
    ochrony, to jestem nieuczciwy wobec zlodzieja?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 25. Data: 2013-02-13 10:12:05
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-02-13 07:37, ddddddd pisze:

    > chyba chciałeś napisać "umożliwianie", bo brak możliwości odliczania
    > waty od auta w firmie właśnie takim wałkiem rządu jest.

    Wszystko było fajnie, tylko grono cwaniaków w dawnych czasach kupowało
    prywatne auta na działalność gospodarczą i dlatego zmienili. Potem były
    wałki na lewych fakturach (żeby trzymać się tematu grupy - tankowało się
    przez miesiąc na jakiejś stacji a potem brało lewą fakturę na
    kilkukrotność zatankowanego paliwa) - między innymi dlatego teraz jest
    obowiązkowa kasowa metoda rozliczeń. Państwo nas okrada, my okradamy
    państwo i spirala się nakręca. Póki nie zmieni się mentalność po obu
    stronach to po prostu będziemy funkcjonować jak jeden wielki PGR.

    I nie. Nie jestem zwolennikiem Korwina.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 26. Data: 2013-02-13 10:12:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-13 09:56, Pawel O'Pajak wrote:
    > Powitanko,

    > Od kiedy wprost stosowanie prawa np. w celu zmniejszenia strat firmy
    > jest robieniem walkow?

    Od wtedy kiedy użytkujesz samochód jako zwykły samochód jadąc nim na
    wakacje i twierdzisz (nieprawdę), że użytkujesz go jako bankowóz?

    Shrek

  • 27. Data: 2013-02-13 10:27:33
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 10:12:05 +0100, Jaroslaw Postawa napisał(a):

> [...]
    > państwo i spirala się nakręca. Póki nie zmieni się mentalność po obu
    > stronach to po prostu będziemy funkcjonować jak jeden wielki PGR.

    Niezgadzam się.
    Możemy być w 90% jako społeczeństwo uczciwi i tak "państwo" będzie nas
    skubać. To nie jest tak, że państwo nas skubie, bo my je skubiemy.

    "Państwo" nas skubie, bo ma taki model rządzenia polegający na BRANIU pod
    warunkiem, żeby dawać jak najmniej w zamian.

    Oczywiście to mityczne "państwo" to wszystkie organy władzy od góry do
    dołu. Taki byt samoistny w bycie ogólnym.

    --
    Franc

  • 28. Data: 2013-02-13 10:47:14
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-02-13 10:27, Franc pisze:

> [...]
    >
    > Oczywiście to mityczne "państwo" to wszystkie organy władzy od góry do
    > dołu. Taki byt samoistny w bycie ogólnym.

    O ile co do skubania przez Państwo masz rację, to Twoja wypowiedź
    usprawiedliwia robienie wałków (bo skoro oni mogą, to my też
    powinniśmy). Nie obraź się, ale to jest właśnie ta mentalność, która
    musi się zmienić. :)

    A teraz muszę kończyć, żeby przygotować się na zbliżający się wałek pod
    tytułem ZUS. :)

  • 29. Data: 2013-02-13 11:00:41
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 10:47:14 +0100, Jaroslaw Postawa napisał(a):

> [...]
    > usprawiedliwia robienie wałków (bo skoro oni mogą, to my też
    > powinniśmy). Nie obraź się, ale to jest właśnie ta mentalność, która
    Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka pt. "wałek". Optymalizacja
    podatkowa to nie wałek. Można zwiększyć "koszty" swojej działalności
    poprzez "odpowiednie" zarejestrowanie samochodu - to też nie wałek. Jak
    kupujesz f-rę kosztową - to już jest wałek.

    Teraz wyobraź sobie, że jesteś w UK i tam możesz wszystko wrzucić w koszty
    - łącznie z trawką zasianą przed Twoją firmą. To dopiero jest wałek, co?
    :-)

    > A teraz muszę kończyć, żeby przygotować się na zbliżający się wałek pod
    > tytułem ZUS. :)
    :-))

    --
    Franc

  • 30. Data: 2013-02-13 11:01:45
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    > Od wtedy kiedy użytkujesz samochód jako zwykły samochód jadąc nim na
    > wakacje i twierdzisz (nieprawdę), że użytkujesz go jako bankowóz?

    A jeśli żona ma drogą biżuterię i to jest najlepszy sposób na przewiezienie
    jej, by mogła w Międzyzdrojach błyszczeć na plaży?

    --
    Miranda