  • 1. Data: 2013-05-29 23:04:22
    Temat: LED-o-żarówki na trzonek G4
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Stolarze do kuchni założyli pod szafkami "standardowe" oświetlenie w
    postaci takich jakby położonych bokiem graniastosłupów - i to badziewie
    od nowości wyposażono oczywiście w żarówki halogenowe - efekt jest taki,
    że od temperatury po miesiącu wytopiły się gniazda w których mocuje się
    żaróweczki. Chciałbym w tym miejscu dać LEDy bo halogen tutaj to jest
    jakaś pomyłka - cała oprawa (metalowa) po kilkunastu minutach robi się
    na tyle gorąca że trudno ją dotknąć. W związku z tym szukam jakiś
    porządnych ledowych wynalazków z trzonkiem G4 do montażu "bocznego" -
    coś jak to:
    http://img.bazarek.pl/97849/8393/3833350/69546670250
    fa87f9923a9.jpg
    Barwa ciepła i tak ze 250lm albo więcej, zasilanie oczywiście 12V,
    polecicie coś? Bo na allegro tego chłamu sporo, ale mało co można
    znaleźć z deklarowanym strumieniem powyżej 200lm. Szukałem jakiś
    bardziej markowych, ale ani Philips ani Osram nie mają takich w ofercie.

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2013-05-29 23:38:35
    Temat: Re: LED-o-żarówki na trzonek G4
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-05-29 23:04, Jakub Rakus pisze:
> [...]
    > znaleźć z deklarowanym strumieniem powyżej 200lm. Szukałem jakiś
    > bardziej markowych, ale ani Philips ani Osram nie mają takich w ofercie.

    Dokładnie do tego samego kupiłem bardzo podobne do tych co podałeś w
    linku. Jak mówi stare przysłowie "Widziały gały co brały", poszedłem do
    sklepu ze sprzętem oświetleniowym i wybrałem sobie zamiennik LED. W
    zależności od potrzeb są z większą lub mniejszą liczbą diod a do tego
    jeszcze można zobaczyć jak to w realu świeci. Około 1,5 roku temu sztuka
    kosztowała mnie 16 zł. Do dziś działa bez żadnego problemu. Zasilane z
    elektronicznego transformatora.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2013-05-30 10:48:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 May 2013 23:04:22 +0200, Jakub Rakus napisał(a):
> [...]

    > W związku z tym szukam jakiś
    > porządnych ledowych wynalazków z trzonkiem G4 do montażu "bocznego" -

    A moze zrezygnowac z "oryginalu" i poszukac szerzej ?

    Tasmy, plafon LED, oprawa swietlowkowa ... z LED :-)

    No cos tego typu
    http://www.oswietlenie-kuchni.pl/zestawy-oswietlenia
    -kuchni.html

    J.

  • 4. Data: 2013-05-30 20:03:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-30 10:48, J.F. pisze:
    > A moze zrezygnowac z "oryginalu" i poszukac szerzej ? Tasmy, plafon
    > LED, oprawa swietlowkowa ... z LED :-) No cos tego typu
    > http://www.oswietlenie-kuchni.pl/zestawy-oswietlenia
    -kuchni.html J.
    Tak OT - widział ktoś lub ma te podszafkowe "wieńce kuchenne"? Może
    gdzieś we Wrocławiu takie sprzedają?
    Wiadomo papier wszystko przyjmie a Photoshop wszystko obrobi, jak to
    wygląda faktycznie? Będę zamawiał meble na wymiar i takie coś z
    dotykowym wyłącznikiem całkiem fajnie wygląda.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2013-05-30 20:38:17
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-05-30 20:03, Irokez pisze:
> [...]
    > wygląda faktycznie? Będę zamawiał meble na wymiar i takie coś z
    > dotykowym wyłącznikiem całkiem fajnie wygląda.

    Wygląda fajnie i działa fajnie. Meble kuchenne z takim oświetleniem
    robiła mi firma Szafex z Kamieńca Wrocławskiego. Polecam.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2013-05-30 22:02:22
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 30.05.2013 10:48, J.F. pisze:

    > A moze zrezygnowac z "oryginalu" i poszukac szerzej ?
    >
    > Tasmy, plafon LED, oprawa swietlowkowa ... z LED :-)

> [...]

    Niestety nie było mnie przy montażu tego badziewia, pilnowali rodzice, a
    oni są "nietechniczni", a teraz już nie chcę przerabiać kuchni, dość
    remontów. Dlatego właśnie szukam porządnego ledowego zamiennika do
    żarówki halogenowej.

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2013-05-30 22:03:21
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 29.05.2013 23:38, Olo pisze:

    > Około 1,5 roku temu sztuka
    > kosztowała mnie 16 zł. Do dziś działa bez żadnego problemu. Zasilane z
    > elektronicznego transformatora.

    Pamiętasz może producenta/sklep?

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2013-05-30 23:31:02
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-05-30 22:03, Jakub Rakus pisze:

    > Pamiętasz może producenta/sklep?

    To zwykły sklep osiedlowy ale zajmujący się oświetleniem i całym
    osprzętem elektrycznym a producenta nie pamiętam (musiałbym je
    rozmontować i wydłubać te moduły aby zobaczyć kto je produkował). Jak
    poszedłem do sklepu i powiedziałem o co mi chodzi to zostało mi pokazane
    kilka różnych wzorów (różniących się ilością ledów i kolorem świecenia)z
    pośród których wybrałem te, co wg mnie świeciły białym światłem ale
    najbardziej mi odpowiadającym (ciepłym) a nie prawie trupio białym. A
    zapomniałem jeszcze o gwarancji na moduły rok czy dwa lata już nie pamiętam.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 9. Data: 2013-06-01 12:47:44
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Mogę polecić firmę Ledlumen (czy Masterlux) na ul.Londyńskiej 13 w
    Warszawie.
    Maja TYLKO żarówki LED.
    Wszystko co mam u nich kupowałem.Wszystko dobrze działa.

    http://allegro.pl/zarowka-g4-18-led-12v-dc-2835-smd-
    350lm-ciepla-i3257516756.html

  • 10. Data: 2013-06-01 23:16:36
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 01.06.2013 12:47, zapinio pisze:
> [...]
    > Warszawie.
    > Maja TYLKO żarówki LED.
    > Wszystko co mam u nich kupowałem.Wszystko dobrze działa.

    Właśnie ostatecznie po godzinie kopania na allegro sam dotarłem do tej
    firmy, w poniedziałek ma przyjść przesyłką to się okaże, ceny
    zachęcające, jestem ciekaw od jakiego producenta biorą te lampki
    ewentualnie czyje LEDy siedzą w środku.

    Jakub Rakus