  • Data: 2019-06-30 06:11:07
    Temat: Re: Lampka sie zapala, a samochod jedzie dalej :-)
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-28 13:02, Bolko wrote:
    > JF na wątku o samochodach koreanskich napisał :
    > "Lampka sie zapala, a samochod jedzie dalej :-) "
    > No właśnie jak to jest?
    > Dawniej się jechało aż samochód stanął a teraz?
    Gdy jakieś 30 kkm temu podczas jazdy urwała mi się elektroda jednej ze
    świec (jak się później okazało), to lampka się zapaliła, ale auto dalej
    za bardzo jechać nie chciało. Tzn. pojechało. Na lawecie. :-)

    Z drugiej strony, ostatnio znowu zaczęła zapalać mi się lampka (a
    komputer pokazuje ,,pending" P1405, czyli EGR), to przy 90-100 km/h w
    trasie zupełnie nic się nie dzieje.