    From: Czarek Daniluk <c...@u...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Date: Tue, 16 Feb 2010 19:48:36 +0100

    W dniu 2010-02-16 18:29, peter pisze:

    > nie

    > po taniosci 4-5 stowek
    > kompleksowo i fachowo 3x wiecej

    Słucham ?? w prostym silniku 8V 1,5kzł za wymianę uszczelki pod głowicą ??
    Przecież przy odrobinie chęci można to zrobić w 3h max, nie licząc
    wywiezienia głowicy do splanowania, a liźnięcie czapki to ile niby ma
    kosztować ?? 300zł ??
    Nie wiem gdzie Wy naprawiacie swoje "fury" ale jak na mój gust to 500zł
    to jest MAX co można zapłacić za zrobienie tego w tym samochodzie z tym
    silnikiem.

    Pozdrawiam !!