  • 41. Data: 2018-11-02 15:10:45
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Adam, 02 lis 2018 w
    news:5bdc5963$0$495$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Użytkownik "pueblo" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Napisałem: "obecnie".

    Obecnie najmocniejszy (wg testów), dostępny i na jaki cię stać. Chyba że
    pytasz o stosunek cena/wydajność - to co innego.

  • 42. Data: 2018-11-02 15:15:32
    Od: "Adam" <...@d...com.pl>

    > Witaj Adam, 02 lis 2018 w

    > Obecnie najmocniejszy (wg testów), dostępny i na jaki cię stać. Chyba że
    > pytasz o stosunek cena/wydajność - to co innego.

    Już nie będę pytał jakich testów, bo i tak mi nie odpowiesz. Bawi Cię to?
    To się baw, ale nie ze mną.

    Adam

  • 43. Data: 2018-11-02 15:18:21
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Adam, 02 lis 2018 w
    news:5bdc49c6$0$519$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Użytkownik "Adam" <...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chodziło mi o to, że pożyczyłbym na chwilę napęd dyskietek
    > podlączany do USB i zastosował tę emulację, a potem, w dowolnym
    > czasie, przeglądał tak jak dyskietki i decydował co zachować.
    > Jak inaczej taką emulację można zastosować? Do bootowania tak jak z
    > dyskietki?

    Jeśli nie masz specjalistycznych (klucze, bootujące) dyskietek to po
    prostu zgraj pliki - nie musisz ich przeglądać jako obrazy dyskietek.
    Swoją drogą, gdzieś widziałem i pewnie się da emulować czytaj bootować z
    pena obraz dyskietki.

  • 44. Data: 2018-11-02 15:18:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 02 Nov 2018 13:56:23 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > To są jeszcze ludzie kopiący BTC w 2018 na domowym komputerze? Opłaca się
    > to w ogóle? Być może żyję w błędzie, ale czy pobrany w ten sposób prąd
    > nie wychodzi dziś drożej niż te wykopki są warte?

    Owszem, wychodzi z 10 razy drożej niż jakbym kupił BTC za zł :) Ale tu
    chodzi o próbę stabilności kompa. Przedostatni miał z tym problemy.
    Obecna platforma ma uptime już 5 dni i jeszcze parę dni poczekam zanim
    wyłączę komp. No to co, mam poganiać procka za darmo np. na BOINC czy
    innym dopalaczu? Niech raczej robi coś pożytecznego :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 45. Data: 2018-11-02 15:22:32
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Sebastian Biały, 02 lis 2018 w
    news:prhf04$cse$1@node1.news.atman.pl napisałeś/aś:

    > Aby nie byc gołosłownym proponuje wejść z C2D na stronę firmy
    > kruk.pl i obejrzeć sobie dowolną bizuterię. C2D zjada mi 100% na
    > wszystkich rdzeniach [1]. i7-3GHz zjada 20%. Ilośc czynności na
    > stonie: 0. Oglądanie obrazka.

    Znaczy wkruk.pl?
    Wszedłem z laptopa z C2D P8700. Gdybym nie włączył menadżera zadań to bym
    nie odczuł, że rzeczywiście przy otwieraniu każdej strony są skoki na
    100% CPU na dłuższą chwilę. Opera z blokowaniem reklam i wtyczką
    disconnect. Na gołym IE jest gorzej.
    Bez problemu wybrałbym i kupił biżuterię.

  • 46. Data: 2018-11-02 15:25:15
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 02 Nov 2018 15:18:54 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
    > Owszem, wychodzi z 10 razy drożej niż jakbym kupił BTC za zł :) Ale tu
    > chodzi o próbę stabilności kompa.

    Sprytnie. Nie pomyślałbym o tym, sam pewno jakiegoś głupiego cpuburn bym
    zapuścił, a tu faktycznie można jakieś grosze odzyskać bez wysiłku.

    Mateusz

  • 47. Data: 2018-11-02 15:28:43
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Adam, 02 lis 2018 w
    news:5bdc5bf0$0$477$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Użytkownik "pueblo" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Już nie będę pytał jakich testów, bo i tak mi nie odpowiesz. Bawi
    > Cię to? To się baw, ale nie ze mną.

    Słuchaj, o co ci chodzi? Przecież nie mam testów wydajności CPU w
    głowie. Najmocniejsze są i7. Ktoś ci podpowiedział passmarka (jeden
    ranking) na notebookcheck.pl jest zestawienie procesorów. (drugi
    ranking) Pewnie znajdziesz jeszcze więcej testów i rankingów. Jak masz
    nieograniczony budżet to kup laptopa za 10k - na pewno bedzie mieć
    mocny proc.

  • 48. Data: 2018-11-02 15:37:39
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Adam, 02 lis 2018 w

    > Już nie będę pytał jakich testów, bo i tak mi nie odpowiesz. Bawi
    > Cię to? To się baw, ale nie ze mną.
    >
    > Adam

    Stawiam, że praktycznie dowolny nowy laptop z i3 wzwyż (pewnie z Ryzenem
    też) spełni twoje obecne wymagania na co najmniej 2 lata. Ale laptopa
    lepiej kupować z zapasem mocy CPU - tak uważam. Kwestia pieniędzy.
    Proste.

  • 49. Data: 2018-11-02 18:19:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-11-02 o 01:43, PiteR pisze:

    > za tyle kasy to już sobie kupisz i7
    >
    > https://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/dell-insp
    iron-3576-15-6-intel-core-i7-8550u-8gb-ram-256gb-dys
    k-r5m430-grafika-win10.bhtml

    Niby mały wypasik ale gigaethernetu niema. Lipa.

  • 50. Data: 2018-11-02 18:47:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-02 o 15:28, pueblo pisze:
> [...]
    > ranking) Pewnie znajdziesz jeszcze więcej testów i rankingów. Jak masz
    > nieograniczony budżet to kup laptopa za 10k - na pewno bedzie mieć

    Dlaczego i7 najmocniejszy?
    Albo inaczej: w czym najmocniejszy?
    Widziałem sporo sprzętu, który mając na pokładzie i7 miał problemy z
    obsługą większych zapytań SQL, gdzie i5 (z tą samą pierwszą cyfrą)
    chodził jak burza.
    Oczywiście, można podstroić SQL, ale w zasadzie wyłącznie pod warunkiem,
    że nie jest to SQL Express.
    Podobnie jest z niektórymi programami do obróbki dźwięku.

    Natomiast w testach syntetycznych te same generacje i7 będą lepsze niż i5.

    Zawsze też można wziąć np. Dell Precision M7530/7730 z i9-8950H, albo
    jakiegoś AlienWare z podobnym procesorem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam