  • 41. Data: 2011-06-07 16:59:13
    Temat: Re: Latarka LED jak perpetum mobile!
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:isl4to$9l0$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-06-07 12:19, sofu pisze:
    --->>

    > Źle myślisz. Usenet w trakcie przechodzenia z ISO na UTF. ISO nie jest
    > jedynym dopuszczalnym standardem. Aby nie było problemów przy czytaniu lub
    > cytowaniu powinna być deklaracja. To nie koniecznie zależy od tego jaki
    > kto ma czytnik tylko na jakie kodowanie się zdecydował.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MD

    ---------

    Miałem na myśli raczej to, ze niektórzy sami mają coś źle ustwione w ich
    programach mailowych i przyganią jeden drugiemu.
    Ja oczywiscie tez miałem niepoprawnie skonfigurowany OE (brak zaznaczenia
    MIME) i dla tego niektórzy widzieli krzaczki.
    O problemie z i jego prostym rozwiązaniu dowiedziałem się dopiero dzisiaj.
    Zastanawiam się czy nie ustawic kodowania na UTF-8 ?

    pozdrawiam - Janusz

  • 42. Data: 2011-06-07 17:06:00
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    > Hello sofu,
    >
    > Tuesday, June 7, 2011, 1:02:30 PM, you wrote:
    >
    > [.........]
    >
    > A teraz masz zepsute oznaczanie cytatów.

    Cholera!
    Możesz uściślić co się porobiło i jak to widzisz u siebie przed i po mojej
    ingerencji w OE?

    j.

  • 43. Data: 2011-06-07 17:36:48
    Od: "kurdebalans" <n...@g...pl>

    > Ech, nie moge sie doczekac tych ogniw paliwowych na metanol/etanol
    > :-)

    Jedne problemy zastąpią inne.
    http://www.tvn24.pl/1,1705407,druk.html
    :-)

  • 44. Data: 2011-06-07 17:37:03
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-07 19:06, sofu pisze:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Cholera!
    > Możesz uściślić co się porobiło i jak to widzisz u siebie przed i po
    > mojej ingerencji w OE?

    Żeby naprawić ten błąd musiałbyś mieć zainstalowany oepowertool:
    http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

    W razie czego, to Grzesiek czasami udziela się na grupie i może ci
    pomoże :-).

  • 45. Data: 2011-06-07 18:09:48
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 18:59, sofu pisze:

> [...]
    > O problemie z i jego prostym rozwiązaniu dowiedziałem się dopiero dzisiaj.
    > Zastanawiam się czy nie ustawic kodowania na UTF-8 ?

    Na pewno to przyszłościowe. Ale na razie musiałbyś się czasami
    tłumaczyć, że to nie twoja wina, gdy z braku u przedpiścy deklaracji
    charsetu, będziesz cytował krzaki :) Nie warto być forpocztą ani maruderem.

    MD

  • 46. Data: 2011-06-07 18:15:42
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mario <m...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > że to nie twoja wina, gdy z braku u przedpiścy deklaracji charsetu,
    > będziesz cytował krzaki :) Nie warto być forpocztą ani

    Tylko czy kodowanie wychodzące ma tu znaczenie? Jak mu źle odkoduje to i źle
    zacytuje a jak dobrze odkoduje to i dobrze zacytuje.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 47. Data: 2011-06-07 18:16:10
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Zbych <a...@o...pl> napisał(a):
    > Żeby naprawić ten błąd musiałbyś mieć zainstalowany oepowertool:
    > http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl
    > W razie czego, to Grzesiek czasami udziela się na grupie i może ci pomoże
    > :-).

    Służę pomocą :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 48. Data: 2011-06-07 18:19:21
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >>

    > Cholera!
    > Możesz uściślić co się porobiło i jak to widzisz u siebie przed i po

    Nie widać zagłębiania się kolejnych cytowań. Twój tekst połączył się się
    z tekstem ptokiego i oddziela go jedynie ciąg minusów ------------.
    Utrudnia to śledzenie dyskusji bo w twoim poście (i następnych gałązkach
    z niego) nie widać kto z twoich poprzedników co napisał.
    Podobno na to tylko pomaga oepowertool jak wspomniał Zbych. Albo
    przesiadka na coś innego. TB jest poprawne :)

    MD

  • 49. Data: 2011-06-07 18:26:04
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Tylko czy kodowanie wychodzące ma tu znaczenie? Jak mu źle odkoduje to i
    > źle zacytuje a jak dobrze odkoduje to i dobrze zacytuje.

    No nie wiem co widzi właściciel TB z UTF bo mam domyślnie ustawione ISO
    a nie utf. Ale jak widać TB przy wysyłaniu nie potrafi dobrze zapakować
    niezdeklarowanego tekstu w ISO w posta zakodowanego w UTF. Nie widziałem
    żeby osoby mające u siebie UTF krytykowały poprzednika za krzaczki.
    Zazwyczaj krzyczą następni to chyba dopiero oni to widzą.

    MD

  • 50. Data: 2011-06-07 20:07:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Jun 2011 13:02:30 +0200, sofu wrote:
    >To była jakas taniocha za pare groszy bez ambicji. I być może jak ktoś
    >napisał chińskie oszustwo?!

    Chinskie niekoniecznie - od Polaka uslyszales jakie to doskonale cudo
    ..

    J.