eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmLejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta. › Re: Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
  • Data: 2024-04-20 22:33:22
    Temat: Re: Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/04/2024 19:05, LordBluzg(R)?? wrote:
    > I się nie dowiesz, bo "lejki" wyginęły kilka lat temu. Myślałem, że wiesz.

    Napisałem w 1 poście:

    "3) Tanie lejki ważne rok chyba odchodzą w niebyt "

    > Gdzie jest upierdliwe? Mam i używam (z przeznaczeniem jakie Ty chcesz),
    > kobieta i córa też mają. Zero problemów.

    Też mam.

    a) zasięg słaby
    b) prędkości zależne od pory dnia
    c) czasami nie działa bo nie

    Moja karta Aero2 ma już grubo poand 10 lat. Tak bardziej z 15. Wsadzona
    w rounter na strychu jako ostateczność.

    Może nowsze kary mają "lepszą" jakość. Nie wiem.