  • 21. Data: 2024-04-21 18:49:06
    Temat: Re: Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.04.2024 o 22:17, heby pisze:
    > Cześć.
    > Taka sytuacja: ktoś poza PL chciałby sobie w PL zrobić mały monitoring
    > budowanego domu (jakieś proste detale typu czujniki)....

    Masz takie pod usługi IoT

  • 22. Data: 2024-04-21 18:58:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 21 Apr 2024 14:47:12 +0200, w <v031st$2k4j7$1@news.icm.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z prepajdów powywalali, zostały w abonamencie ale też nie wszędzie.

    O złodzieje, a chciałem się tam przenieść.

  • 23. Data: 2024-04-21 21:19:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/04/2024 18:49, io wrote:
    > Masz takie pod usługi IoT

    Rozwiń proszę, bo nie rozumiem.

  • 24. Data: 2024-04-21 22:17:06
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.04.2024 o 21:19, heby pisze:

    > Rozwiń proszę, bo nie rozumiem.

    Myślałem o Hologram albo podobnych. Nic konkretnego nie wiem.

  • 25. Data: 2024-04-21 22:55:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/04/2024 22:17, io wrote:
    > Myślałem o Hologram albo podobnych. Nic konkretnego nie wiem.

    Hologram to 40gr za 1MB, tak na oko patrząc w cennik. Jakaś inna
    konkurencyjna koło 20gr.

    https://www.hologram.io/pricing/

  • 26. Data: 2024-04-22 12:14:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Apr 2024 22:17:47 +0200, heby wrote:
    > Cześć.
    > Taka sytuacja: ktoś poza PL chciałby sobie w PL zrobić mały monitoring
    > budowanego domu (jakieś proste detale typu czujniki).
    > Rozgladam się za kartą z lejkiem, możliwie bezobsługową, z "kontem
    > ważnym rok", co ważne możliwą do zarządzania (doładowanie itp) przez
    > internet, z innego kraju.
    >
    > Sam używalem kiedyś Virgin, ale po szybkim zerknięciu w internety:
    > 1) Pojawiły się jakieś duże zmiany na rynku w ostatnich latach
    > 2) Pojawił się "kary" za nieużywanie karty

    przeciez będzie używana

    > 3) Tanie lejki ważne rok chyba odchodzą w niebyt

    Najważniejsza wada - VM wrócił do Play, i zaczęły się problemy
    ze zdalnym zarządzaniem.
    Czasem trzeba wpisać hasło z SMS.

    J.

  • 27. Data: 2024-04-23 00:32:20
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.04.2024 o 18:58, r...@k...pl pisze:

    > O złodzieje, a chciałem się tam przenieść.

    Czyli chciałeś być złodziejem złodziei? Nie kumam. To oni udostępniają
    platformę, infrastrukturę, inwestują. Chciałeś być pasożytem :] Nichuja.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 28. Data: 2024-04-23 08:01:10
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/04/2024 09:35 pm, heby wrote:

    > 5zł za miesiąc vs 5zł za rok.

    No ale 5pln na miesiac to jest tanio, bardzo tnio. Bez przesady. Zwlaszcza
    jesli ktos dom buduje.

    > W zasadzie z każdej. I nie monitoring. Czujniki, głónie temperatury. Nie
    > rozmawiamy o kamerach.

    To bylo pytanie retoryczne :)

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 29. Data: 2024-04-23 20:13:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Apr 2024 00:32:20 +0200, w <v06oj0$2q59k$1@news.icm.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Czyli chciałeś być złodziejem złodziei? Nie kumam. To oni udostępniają
    > platformę, infrastrukturę, inwestują. Chciałeś być pasożytem :] Nichuja.

    Nie, po prostu lejek jest OK, gdy skończy się transfer -- szybko można odnowić.

    Więc Play straci, bo nie przeniosę się z Playa do Playa ;)

  • 30. Data: 2024-04-23 22:19:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.04.2024 o 20:13, r...@k...pl pisze:

    > Nie, po prostu lejek jest OK, gdy skończy się transfer -- szybko można odnowić.

    W abonamencie jest lejek 1Mbit :)

    > Więc Play straci, bo nie przeniosę się z Playa do Playa ;)

    Nie rozumiem prepajdowców. Nigdy nie rozumiałem :) To grupa najczęściej
    i najwięcej roszczeniowa, którą traktuję raczej jak pasożyty :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>