  • Data: 2022-03-21 11:32:36
    Temat: Re: Lenovo ThinkPad Tablet 2 - jakaś alternatywa dla Windowsa 8?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Mar 2022 19:29:22 +0100, Atlantis napisał(a):

    > )...)
    > 2) Komputer wydaje się działać szybciej.

    Którą kompilację masz?

    > 3) Problemy z uruchomieniem Linuksa stały się bardziej zrozumiałe w
    > momencie gdy okazało się, że czysta instalka Windowsa nie widzi sporej
    > części zintegrowanych peryferiów. Trzeba było ściągać sterowniki ze
    > strony Lenovo. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałem do czynienia z
    > (...)

    Czy na supporcie Lenovo nie było instalacji Windows przeznaczonej dokładnie
    pod Twój model?
    Przykładowo, dla jakiegoś starego serii W:

    https://pcsupport.lenovo.com/us/pl/products/laptops-
    and-netbooks/thinkpad-w-series-laptops/thinkpad-w530
    /2438/24382ku/downloads/order-recovery-media

    to samo krócej:

    https://tiny.pl/9nkq3

    --
    Pozdrawiam.