  • Date: Mon, 14 Nov 2011 16:40:01 +0100
    From: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [Lightroom] problem po updacie

    > Należę do pokolenia, które nie odrywa rąk od klawiatury, dlatego
    > takie podejście wydaje mi się bardziej wydajnym sposobem pracy. :)

    No wlasnie -- wydaje Ci sie. :) Moznaby to rozlozyc na czynniki pierwsze
    pod wzgledem mechniki ludzkiego ciala, reakcji mozgu, przekazania
    wykonania czynnosci na druga reke, zlokalizowanie klawisza, wydanie
    polecenia do palca, ktoremu wygodniej bedzie wcisnac przycisk (zaleznie
    od tego co ktory palec czuje jaki fragment klawisza pod opuszkiem), etc.
    To jest wbrew pozorom masa "obliczen", jakie musi wykonac mozg. W
    przypadku gdy wszystko robisz myszka, to po prostu kontynuujesz
    dzialanie, do ktorego juz sie przyzwyczailes w trakcie pracy (aktualnej
    sesji) i nie angazuje sie tyle energii. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat