  • 1. Data: 2011-11-13 17:42:54
    Temat: [Lightroom] problem po updacie
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Ostatnio updatowalem sobie Adobe Lightrooma z wersji 3.4.1 do 3.5.
    I po tym updacie (wersja mac) zniknal przycisk 'Done' ktory czasem sie
    pojawial (np. przy stosowaniu filtra 'miejscowego', odplamkowywacza, czy
    filtra gardientowego,...).
    Czy to bug czy ficzer? Bo z tym 'Done' bylo jednak wygodniej.
    A u was tez zniklo?
    TA

  • 2. Data: 2011-11-13 18:56:22
    Temat: Re: [Lightroom] problem po updacie
    Od: ETR <e...@e...pl>

    W dniu 13.11.2011 18:42, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > filtra gardientowego,...).
    > Czy to bug czy ficzer? Bo z tym 'Done' bylo jednak wygodniej.

    znikło:( i u mnie

    etr

    --
    www.polskieter.pl Forum użytkowników eteru - krótkofalarstwo , CB,
    www.zielonastacja.pl - Ekologiczna, internetowa audycja radiowa:)

  • 3. Data: 2011-11-13 22:25:37
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    Niedługo zniknie nie tylko przcisk. Zniknie program i będzie "done".
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-11-14 09:58:54
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > filtra gardientowego,...).
    > Czy to bug czy ficzer? Bo z tym 'Done' bylo jednak wygodniej.

    Mam v3.5 pod Windowsem i Done zostało. Ale ja i tak zawsze w enter
    klepię ręką i Tobie też polecam. Mniej machania myszą.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ ,,Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 5. Data: 2011-11-14 11:35:16
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Mam v3.5 pod Windowsem i Done zostało. Ale ja i tak zawsze w enter
    > klepię ręką i Tobie też polecam. Mniej machania myszą.

    No chyba, ze przeliczasz "machniecia mysza" na stopien jej zuzycia... ;)
    Bo mimo wszystko klikniecie zajmuje mniej czasu i wydatkowania sily
    czlowieka, niz machniecie reka a pozniej stukniecie palcem w klawisz. :D

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2011-11-14 11:56:08
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    marcin.STIG.saldat wrote:
    > No chyba, ze przeliczasz "machniecia mysza" na stopien jej zuzycia... ;)
    > Bo mimo wszystko klikniecie zajmuje mniej czasu i wydatkowania sily
    > czlowieka, niz machniecie reka a pozniej stukniecie palcem w klawisz. :D

    Należę do pokolenia, które nie odrywa rąk od klawiatury, dlatego
    takie podejście wydaje mi się bardziej wydajnym sposobem pracy. :)

  • 7. Data: 2011-11-14 15:40:01
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Należę do pokolenia, które nie odrywa rąk od klawiatury, dlatego
    > takie podejście wydaje mi się bardziej wydajnym sposobem pracy. :)

    No wlasnie -- wydaje Ci sie. :) Moznaby to rozlozyc na czynniki pierwsze
    pod wzgledem mechniki ludzkiego ciala, reakcji mozgu, przekazania
    wykonania czynnosci na druga reke, zlokalizowanie klawisza, wydanie
    polecenia do palca, ktoremu wygodniej bedzie wcisnac przycisk (zaleznie
    od tego co ktory palec czuje jaki fragment klawisza pod opuszkiem), etc.
    To jest wbrew pozorom masa "obliczen", jakie musi wykonac mozg. W
    przypadku gdy wszystko robisz myszka, to po prostu kontynuujesz
    dzialanie, do ktorego juz sie przyzwyczailes w trakcie pracy (aktualnej
    sesji) i nie angazuje sie tyle energii. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 8. Data: 2011-11-14 16:55:29
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-11-14 16:40, marcin.STIG.saldat pisze:

> [...]
    > dzialanie, do ktorego juz sie przyzwyczailes w trakcie pracy (aktualnej
    > sesji) i nie angazuje sie tyle energii. :)

    Według Twojej teorii, kto nie posiada mózgu lub mózg ma upośledzony
    pracuje z myszką.Tak jak wytresowany szczur.
    Gratulacje i powodzenia życzę :-)

  • 9. Data: 2011-11-14 18:11:57
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Według Twojej teorii, kto nie posiada mózgu lub mózg ma upośledzony
    > pracuje z myszką.Tak jak wytresowany szczur.

    Wg tego co napisałeś, nie potrafisz czytać. Gratulacje.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 10. Data: 2011-11-14 19:04:12
    Od: Anna Niedowiarek <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-14 19:11, marcin.STIG.saldat pisze:
    > Wg tego co napisałeś, nie potrafisz czytać.

    Jest to najbardziej popularna odpowiedź na forach dyskusyjnych, jeżeli
    brakuje argumentów. Należy dodać " nie potrafisz czytać ze
    zrozumieniem". To jest prawidłowa wersja. ;-)

    --
    Anna N.