  • Data: 2009-06-24 23:05:38
    Temat: Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly
    Od: payol <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > maly o niskim poborze mocy i ze sprzetowym dekodowaniem DVB-T,S,C .
    > W przypadku DM nic nie musisz budowac ani instalowac wszystko masz w
    > komplecie wlaczasz i dziala i to bez zadnej karty !

    .... zeby bylo jasne: wlaczam, i mam polsat, n-ke i cyfre plus bez
    zadnej karty? - w takim wypadku, fakt przespalem troche.
    co do instalacji....i o to chodzi... ja chce instalowac, chce
    modifikowac, chce dodawac badz odejmowac aplikacja - cala frajda w
    tym.
    Na temat grzania sie, ryczenia i wielkosci napisal juz MarlonB :)

    jedyna rzecz ktora jest mnie sklonna do zastanowienia sie na db to ten
    twoj brak karty :) oczywiscie zaden sharing itp nie wchodzi w
    rachube :)

    peace
    Payol