    From: neo <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Wed, 20 Jun 2012 15:02:36 -0700 (PDT)

    On 20 Cze, 23:25, Przemek <r...@o...pl> wrote:

    > Jedyna zaleta maca to wygląd. Wszystkie inne parametry w stosunku
    > cena/jakość/parametry odpadają w przedbiegach. Poza tym zapomnij, ze do
    > maca za 10 lat będziesz miał jakiekolwiek wsparcie. Skończy się max. po
    > 2 latach, a mit o braku wirusów na maca właśnie pada, choć apple próbuje
    > się bronić, co wygląda jak pośmiertne konwulsje.
    > Przem
    > PS tak, nie trawię appla, ale jestem w stanie przyznać, że ich sprzęt ma
    > dobrego dizajnera. Na tym się kończą zalety.

    Czyli co? To jest dla snobów? Bo sprzedawca bardzo zachwalał, że
    poczuję różnicę i zaraz jeszcze paru ludków się dołączyło (też
    wyznawców) i zaczęli wychwalać pod niebiosa, że na Macu z Ramem 4G
    mogę robić to co na zwykłym pececie z moim planowanym ramem 32G, bo
    tak jest wszystko dopracowane i zoptymalizowane.

    W Polsce mieć Maca to szpanerstwo? Kułactwo?

    Przepraszam, znowu zadaję Wam głupie pytania, ale gdzie mam pytać,
    tak?

    Tylko tutaj. Jak ktoś nie chce, niech nie czyta :D