  • 81. Data: 2012-05-06 19:24:34
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:r9kdjuxg2jjj$.1068fyon413qh$.dlg@40tude
    .net...

    > Co tylko swiadczy o glupocie tego spoleczenstwa ?

    Nie - o głupocie tych co limity ustanawiają nielegalnie, bo bez upoważnienia
    od narodu.

    > Ladny margines - 200 tys rocznie.

    Z czego pewnie jeszcze sporu powtarzających się.
    Tak, to jest margines przy ogóle powożących pojazdami.

  • 82. Data: 2012-05-06 19:24:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl>

    > Ja tam jestem za podniesieniem dopuszczalnego stężenia do 0,5 o/oo, za to
    > w przeciwieństwie do niektórych przypałów popieprzających "szybko i
    > bezpiecznie" za +40 km/h w zabudowanym zabierałbym prawko na pół roku.

    Ehehe. Na krajówce jest ciągle zabudowany według znaków.

  • 83. Data: 2012-05-06 19:24:57
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > A jak sobie jade, szybko, i wylatuje z zakretu, to z jakiego powodu ?
    > Pogody, stanu technicznego auta, drogowcow ?

    Moj znajomy wpadl (trudno powiedziec, ze wpadl, raczej sie zsunal) kilka lat
    temu do rowu, jadac ponizej 20km/h po oblodzonej jezdni. Policja wpisala w
    protokol wypadku "niedostosowanie predkosci"...

    --
    Axel

  • 84. Data: 2012-05-06 19:25:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > Jakby co, to ja tez

    > No, plis. Chyba ze jednoczesnie na 4-ro i wiecej pasowych w miescie
    > automatycznie bedzie 70 dozwolone :-)

    Razy dwa chyba....
    Albo zakaz przebiegu dróg krajowych przez teren zabudowany.

  • 85. Data: 2012-05-06 19:27:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości grup

    > Moj znajomy wpadl (trudno powiedziec, ze wpadl, raczej sie zsunal) kilka
    > lat temu do rowu, jadac ponizej 20km/h po oblodzonej jezdni. Policja
    > wpisala w protokol wypadku "niedostosowanie predkosci"...

    No ba, przecież mógł nie jechać.
    Nigdzie nie ma napisane, że za stan drogi odpowiadają drogowcy.
    Kierowców łatwiej gnębić.

    I dopóki tak właśnie będzie, to w żadne niedostosowanie w statystykach nie
    ma zamiaru wierzyć.

  • 86. Data: 2012-05-06 19:31:10
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-06 19:05, J.F. wrote:

    > A jak sobie jade, szybko, i wylatuje z zakretu, to z jakiego powodu ?
    > Pogody, stanu technicznego auta, drogowcow ?

    Z powodu zakrętu:P

    Shrek.

  • 87. Data: 2012-05-06 19:37:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-06 19:20, J.F. pisze:

    > Jakby co, to ja tez

    Ja podobnie.

    > No, plis. Chyba ze jednoczesnie na 4-ro i wiecej pasowych w miescie
    > automatycznie bedzie 70 dozwolone :-)

    Nie. Tam gdzie będzie mogło być 70 i więcej - proszę bardzo, ale
    w żadnym wypadki z automatu, bo szeroko...

  • 88. Data: 2012-05-06 19:41:05
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:
    > A jak sobie jade, szybko, i wylatuje z zakretu, to z jakiego powodu ?
    > Pogody, stanu technicznego auta, drogowcow ?

    Z powodu debilizmu kierownika.
    Jak nie potrafił wejść w zakręt, to należy się cieszyć, że walnął w drzewo.
    Ten sam debil, gdyby nie to drzewo, walnąłby czołowo przy wyprzedzaniu na
    trzeciego w jadącego prawidłowo.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 89. Data: 2012-05-06 19:43:12
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-06 19:37, Artur Maśląg wrote:

    > Ja podobnie.

    No to i ja. I pewnie tak się skończy, że w UE będzie tak samo. A Niemcy
    z Francuzami nie dadzą sobie ustawić na 0,0 czy 0,2. Tym bardziej, że
    zdecydowana większość UE ma 0,5. Nasza drogówka i Convallino się pochlasta;)

    Shrek.

  • 90. Data: 2012-05-06 19:47:11
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Policja przed chwilą podała, że weekend póki co był bezpieczny
    > i apele podziałały,

    Policja podala? Gdzie? Bo na stronie www.policja.pl jest taka informacja
    tylko:
    http://www.policja.pl/portal/pol/1/77208/Powroty_z_m
    ajowego_weekendu.html
    Nie ma tu zadnego komentarza, tylko liczby.
    Za to przed chwila w Wiadomosciach TVP1 byl tytul "Tragiczny weekend na
    drogach" i komentarza prowadzacego "to byl bardzo dlugi weekend i niestety
    bardzo tragiczny".

    > a Ty jak zwykle powołasz się na doniesienia
    > onetu czy innego faktu i napiszesz, że manipulują...

    Bo manipuluja. Jest "trynd", ze kierowcy sa be, a jesli fakty temu przecza,
    to lepiej o tym nie mowic.

    --
    Axel