  • 11. Data: 2012-06-27 18:56:57
    Temat: Re: Manometr - cisnienie sprezania [WAW]
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 18:33:23 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    gazniki juz wyczyszczone, swieca sie jak psu jajca na wiosne. Ale zanim zaczne to
    regulowac, to chce sprawdzic cisnienie :)

    > Oczywiscie wiesz, ze to na rozgrzanym silniku trza sprawdzac?
    > No i przepustnicy otwartej na maksa.
    >
    > Zaopatrz sie jeszcze w olej silnikowy jakby byl problem z cisnieniem
    > i trzeba bedzie zdiagnozowac cos wiecej. Hint: proba olejowa.

    Wiem, wiem, dziekuje za przypomnienie, chociaz opinii tyle co dup - kazdy ma swoja,
    duzo osob pisze ze na zimnym. Akurat serwisowka potwierdza - na cieplym.

    --
    Barnaba

  • 12. Data: 2012-06-27 20:25:24
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    p...@g...com pisze:
    > Witam Szanownych Preclowiczow,
    >
    > Czy wiecie gdzie w stolycy mozna dostac manometr ktorym sobie zmierze cisnienie
    sprezania w cylindrze? Warunek konieczny to odbior osobisty dzis, ale zeby sklep byl
    czynny do 18. Czyli jakis wiekszy sklep by sie przydal. Jest jeden sprzedawca z
    Wolumenu ale ma otwarte do 16.. Tak to jest jak sie pracuje w korporacji, nie ma
    kiedy sie z roboty wyrwac :(

    Pod ręką mam miernik kompresji z gniazdem 14 mm. W razie czego wal na priva.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2012-06-27 20:32:41
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Pod ręką mam miernik kompresji z gniazdem 14 mm. W razie czego wal na
    > priva.

    Mam też 10 mm, ale podejrzewam że w Xsie są większe świece
    (prawdopodobnie 14 tak jak w XV)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2012-06-27 20:39:14
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Mam też 10 mm, ale podejrzewam że w Xsie są większe świece
    > (prawdopodobnie 14 tak jak w XV)

    Sorry, nie doczytałem, że już Ci sie udało.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2012-06-27 22:29:24
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 20:39:14 UTC+2 użytkownik Piotr Rezmer napisał:

    > Sorry, nie doczytałem, że już Ci sie udało.

    Hej! Dzięki wielkie, dokladnie w XSie jest 14mm, na Ciebie zawsze mozna liczyc :) No
    ale juz dzis kupilem sobie, przyda sie na przyszlosc.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba