    From: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Metody genetyczne a minimum funkcji
    Date: Tue, 27 Jul 2010 05:04:50 -0700 (PDT)
    <4c47fe78$0$19183$65785112@news.neostrada.pl> <i2ag5r$eu2$1@news.onet.pl>
    <4c4d8de2$0$17095$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@l...googlegroups.com>
    <4c4dddf9$0$17092$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@j...googlegroups.com>
    <4c4e8912$0$2583$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@j...googlegroups.com>
    <4c4eae85$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>

    On 27 Lip, 12:01, "slawek" <s...@h...pl> wrote:
    > Użytkownik "Mariusz Marszałkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > grup
    g2000vbo.googlegroups.com...

    > Jeżeli nie widzisz, to możliwe że jesteś ślepcem.
    >
    > Szukałeś, czytałeś, studiowałeś? Kto nie szuka - nie znajdzie. A kto nie
    > znajdzie - będzie swoją ignorancję i lenistwo tłumaczył rozmaicie.
    >
    > Lenistwo to, w twoim przypadku, brak chęci do przeprowadzenia odpowiednich
    > badań samemu. Byłyby przecież rzetelne, isn't it?

    Moje pomysł wyczerpały się, a raczej zniechęciłem się nie widząc
    efektów.

    Nie jestem leniwy. Moje eksperymenty to około 100 programów
    samouczących,
    w tym około 30% AG. AG wypadał zawsze najgorzej, albo... zobacz o
    rzetelności.

    A czy to wszystko było rzetelne? Było ale tylko na tyle na ile mogło
    być. Mogę się mylić, mogę nie mieć sprzętu do testowania, to chyba
    normalne że chcę się zapoznać z wynikami innych osób? Np. znalazłem
    jedno zadanie w którym jednak AG wydaje się dawać lepsze wyniki niż
    symulowane studzenie, itd, ale bym potrzebował około 1000 komputerów
    żeby to udowodnić.