  • 1. Data: 2020-12-13 20:28:50
    Temat: Re: Mi -- reklamy?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5f8ca3a1$0$595$6...@n...neostrada.pl

    > Czy to prawda, że telefony Xiaomi irytująco zasypują reklamami?
    > https://youtu.be/DvT1-qPhBiU?t=943

    Po kilku tygodniach używania Redmi Note 9 Pro 6/64:
    - nie sypie ŻADNYMI relamami

    Ale instalowane przeze mnie programy z Google Play
    sypią czasami zdecydowanie zbyt mocno...

    Inne spostrzeżenia:
    - brak DF GNSS
    - brak Galileo
    - raz widziałem satelitę SBAS (Egons?)
    - ogólnie GNSS pracuje sprawnie i dokładnie
    (jestem zdecydowanie zadowolony, choć wolałbym,
    by telefon obsługiwał i Galileo, i DF)
    - akumulator starcza na kilka godzin świecenia ekranu
    (codzienne ładowanie wystarczy -- ale bez włączania ekranu)
    - jakość rozmów GSM dobra, ale nad ich rejestrowaniem
    panuję ze zmiennym szczęściem (mogłoby być znacznie
    lepiej)
    - jest poręczny/wygodny, łatwy/intuicyjny w obsłudze
    - ogólnie jestem zdecydowanie zadowolony z zakupu
    - nie panuję nad:
    - WiFi na 5GHz
    - VoLTE
    - NFC (jeszcze nie próbowałem)

    Fajnie by było, gdyby telefony:
    - były tanie
    - miały:
    - 4 SIMki (w tym eSIMki)
    - OLEDy i ponad tysiąc nitów
    - większe akumulatory
    - cieńszą litografię
    - DF Galileo i DF GPS
    (dobrze by było, gdyby potrafiły określać
    pozycję w oparciu o różne satelity naraz, czyli
    przykładowo: 1GPS, 1Galileo, 1GLONASS, 1Beidou)
    - dawały się łatwo łączyć z dużymi monitorami
    - oparte były o systemy bezpośrednie, nie zaś o Android

    -=-

    Telefony mogłyby mieć zupełnie inne aparaty fotograficzne?
    - oko nie z_tyłu czy/i z_przodu, ale z_boku, co dałoby
    dostatecznie długi tor optyczny, umożliwiający długie
    ogniskowe; bok mógłby być gruby na 2cm, by możliwe były
    jaśniejsze obiektywy a ekran tak składany, by oko aparatu
    nie wyłaziło poza obrys złożonego telefonu; niby możliwe
    byłyby peryskopy+oko nie z_boku, ale tak czy siak raczej ;)
    w tym miejscu telefon musiałby być gruby...

    Mnie by zadowolił ekran tak łamany/składany, że w miejscu
    łamania/składania by nie było ekranu -- ale musiałby być
    trwały, czyli odporny na ,,trudy użytkowania''...

    --