  • 1. Data: 2020-12-11 01:57:39
    Temat: Re: Raz jeszcze por.... ee... znaczy... film... Film o Galileo...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" rqrkej$14b9$...@g...aioe.org

    > Ale jaka bateria!!! Naładowałem do 100%, odłączyłem,
    > trochę pobawiłem się, pogadałem kilka minut przez GSM
    > i odłożyłem... Po paru godzinach raz jeszcze miałem
    > kilkuminutową rozmowę, później kolejną... Zaglądałem
    > parę razy, między innymi odpaliłem na chwilę ww. porno,
    > ale szybko zgasiłem, bo chciałem wiedzieć, kiedy Obaczę
    > spadek energetyczny... Otóż mimo kilku godzin (chyba
    > siedmiu) i drobnego używania -- choćby skrzynkę
    > paczkomatu otworzyłem i trochę m@il sprawdziłem,
    > miałem nadal 100%...

    Sprawa wyjaśniła się... Xiaomi zastosowało nowatorskie
    rozwiązanie -- smartfon ładuje się po odłączenia od
    zasilania, co widać bardzo wyraźnie na wykresach...

    Prawdopodobnie smartfon zamienia złą energię (znajdującą
    się dookoła smartfonu) w akumulowaną energię chemiczną... ;)

    > Najpierw cieszyłem się, później uznałem, że chyba
    > telefon zepsuł się, aż wreszcie byłem pewny, że
    > coś popsuło się w pokazywaniu ,,zawartości''
    > energetycznej akumulatora... Nie wiem, ile by
    > miał 100%, gdybym nie włączał ekranu, nie gadał,
    > nie używał niczego energochłonnego...

    To raczej było 6 (sześć) godzin, ale były trzy
    kilkuminutowe rozmowy itp. rozładunki...

    Dziś jest podobnie. (była tylko jedna rozmowa)

    -=-

    Do czego służy dziura USB-C w laptopie?
    Podczepiłem do niej miernik -- nie widzę napięcia...
    Nie widzę, bo nie ma stosownego odbiornika,
    czy nie ma napięcia, bo gniazdo jest zepsute?
    Może źle widzę?

    Co wówczas, gdy podłączę laptop do zasilacza tak, jak podłączam telefon?...
    Nie sfajczę niczego?... (laptopa, zasilacza, przewodu, dziury USB-C?)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 2. Data: 2020-12-11 11:54:01
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

> [...]

    > Prawdopodobnie smartfon zamienia złą energię (znajdującą
    > się dookoła smartfonu) w akumulowaną energię chemiczną... ;)

    L3 GPS też ;) wyłapuje złą energię, by z tej złej energii uczynić dobrą
    informację...

    używany przez Nuclear Detonation (NUDET) Detection System
    Payload (NDS): sygnalizuje wybuchy jądrowe / zdarzenia
    o wysokiej energii w podczerwieni. Służy do egzekwowania
    traktatów o zakazie prób jądrowych
    Sygnały GPS - https://pl.qaz.wiki/wiki/GPS_signals

    > To raczej było 6 (sześć) godzin, ale były trzy
    > kilkuminutowe rozmowy itp. rozładunki...

    > Dziś jest podobnie. (była tylko jedna rozmowa)

    100% wisiało dłużej niż 7 gAdzin.
    [czy można wieszać gady?]

> [...]

    > Co wówczas, gdy podłączę laptop do zasilacza tak, jak podłączam telefon?...
    > Nie sfajczę niczego?... (laptopa, zasilacza, przewodu, dziury USB-C?)

    Może naładuję lap_topowy akumulator?

    Do czego służy WiFi 5GHz?
    Oba laptopy nie widzą HS RN0P ustawionego na 5GHz...
    Do czego, albo raczej -- jakie to kanały i częstotliwości?
    Oba laptopy mają WiFi 5GHz -- zarówno Fujitsu-Siemens, jak i Acer.

    -=-

    Wracając do złej energii...
    https://youtu.be/svwMqePQE7A?t=6450
    I mój komentarz:

    Eneuel Leszek Ciszewski
    1 minutę temu (edytowany)
    1:47:30 GPS L3 ma swe oczęta służące do rejestracji złej
    energii seksualnej, zwanej potocznie jądrową... [czy
    odwrotnie] https://pl.qaz.wiki/wiki/GPS_signals używany

  • 3. Data: 2020-12-17 21:52:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 11 Dec 2020 01:57:39 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Do czego służy dziura USB-C w laptopie?
    [...]
    >Co wówczas, gdy podłączę laptop do zasilacza tak, jak podłączam telefon?...
    >Nie sfajczę niczego?... (laptopa, zasilacza, przewodu, dziury USB-C?)
    Ano może służyć do ładowania laptopa...
    https://aukey.pl/tag-produktu/usb-c/

    Ale nie musi :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2020-12-17 23:57:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" p...@4...com

    > [...]
    > Ano może służyć do ładowania laptopa...
    > https://aukey.pl/tag-produktu/usb-c/

    > Ale nie musi :)

    Tak czy siak -- nie sfajczę niczego?...

    powinien mieć moc wyjściową minimum 20 000 mAh

    Kto by przypuszczał, że moc można wyrazić amperogodzinami...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2020-12-18 04:14:21
    Temat: Re: Ostrzezenie SPAMerowi
    Od: Hakena Muteta <h...@d...tataki.info>

    --
    www?na?SPAM?wakacje?neoprl
    www?wpolskich?SPAM?gorach?neoprl

    To NIE jest grupa komercyjna, SPAM tego rodzaju
    trafia do grup: com.???.???... etc. ale NIE tu!

    --
    PRECZ ze SPAMem i SPAMerami

    .

    .
    --
    Hakena Muteta

  • 6. Data: 2020-12-18 06:32:17
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "WAM" p...@4...com

    > Tak czy siak -- nie sfajczę niczego?...
    >
    > powinien mieć moc wyjściową minimum 20 000 mAh
    >
    > Kto by przypuszczał, że moc można wyrazić amperogodzinami...

    Moc się tak wyraża.
    Oznaczenia W na urządzeniach są mocą pobieraną w jakiejś jednostce czasu. I
    jest to godzina.

  • 7. Data: 2020-12-18 18:43:33
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

    Soeralgenos Tamosoll <S...@c...farm.invalid> wrote:
    > ydziO <ydzio(a)hot.com> wrote...
    >

    > Bullshit!
    >

    > Zużycie energii w okresie jednej SEKUNDY!

    Zastanów się zatem dlaczego płacisz za prąd w kW/h a nie w kW/s.

  • 8. Data: 2020-12-18 19:07:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Idźcie sobie może obaj stąd.
    KJ

    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2020-12-19 02:15:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ydziO" 5fdcea45$0$524$6...@n...neostrada.pl

    > Zastanów się zatem dlaczego płacisz za prąd w kW/h a nie w kW/s.

    Za energię elektryczną? -- w kWh na miesiąc. ;)

    W -- moc; wat
    A -- natężenie prądu elektrycznego; amper
    J -- ogólnie energia; dżul

    Energię dość łatwo zestawić z mocą -- Ws (watosekunda) to J.

    Mocy (czy energii) z natężeniem prądu elektrycznego raczej
    nie można łatwo zestawić, bo trzeba by dorzucić napięcie...
    Prąd może być znikomy -- moc znaczna i odwrotnie... Niby
    prąd jest zwykle dość mocno skorelowany z napięciem, ale
    (choćby w akumulatorkach) pojemność wyrażona w samych Ah
    niekoniecznie wiele powie o zgromadzonej energii, czyli
    pojemności akumulatora, gdy nie znamy napięcia akumulatora...

    Jakkolwiek patrzeć -- mAh to pojemność wyrażona jedynie
    prądem, czyli niepełna informacja o pojemności. Do mocy
    ma się niestety nijak.

    Mocy i energii też nie zestawimy zbyt łatwo, gdy zabraknie
    nam czasu -- tak, jak nie zgadniemy, dokąd zajedziemy
    z szybkością 100 km/h w nieznanym czasie...

    Odsyłam do netu po informacje...

    [i zastanawiam się nad głupieniem społeczeństwa...]

    J może oznaczać też pracę (ekwiwalent energii) i może być
    wyrażony iloczynem siły (N) i (m) przesunięcia przez co
    wyglądem zewnętrznym ;) może przypominać moment siły...

    J = Nm = Ws

    Ogólnie moc prądu elektrycznego policzymy iloczynem chwilowego
    napięcia i chwilowego prądu, więc energię policzymy całkując
    to i owo po czasie, gdyż energia do mocy ma się podobnie jak
    droga (m) do (m/s) szybkości...

    - energię/pracę sinusoidalnie przemiennego prądu elektrycznego
    policzymy iloczynem:
    - skutecznego napięcia
    - skutecznego prądu (natężenia prądu)
    - cosinusa kąta przesunięcia prądu względem napięcia
    - czasu

    - energię/pracę stałego prądu elektrycznego policzymy iloczynem:
    - napięcia
    - prądu
    - czasu

    W wypadku stałego prądu (akumulator) mamy prostą zależność mocy
    i natężenia:

    W = VA

    zatem są tu i Ampery, i Volty, ale nie ma Hadzin...

    -=-

    Sprawdzian praktyczny:

    - litr mleka z Lidla kosztował 149 groszy i zawierał w sobie 2490 J
    - ile energii zawierał litr mleka z Biedronki kosztujący 119 groszy

    i dlaczego wykształceni ludzie zawzięcie twierdzą, że zwyczajny człek
    dorosły do swego życia potrzebuje codziennie 2000 kalorii a odchudzając
    się zdrowo -- jedynie 1000 kalorii?

    - litr mleka z Lidla to 600 kcal, czyli starczyłby niemal na rok
    bez odchudzania...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 10. Data: 2020-12-19 08:05:49
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com>

> [...]
    >
    > Za energię elektryczną? -- w kWh na miesiąc. ;)
    >
    > W -- moc; wat
    > A -- natężenie prądu elektrycznego; amper

    No to liczymy po twojemu, że na sekundę:

    Weźmy odbiornik 15W
    Ceny za prąd wyszukałem na szybko: https://www.enea.pl/pewna-cena

    Wybrałem cenę nocną G12 =0,2052zł

    Niech odbiornik działa przez godzinę dziennie przez miesiąc (30dni)

    15W * 3600s = 54000 = 54kW

    54kW * 0,2052zł = 11,0808 * 30 dni = 332,424zł

    Z torbami byśmy poszli jak by było liczone na sekundę.

    To że się liczy w jednostce czasu jako sekunda nie zmienia faktu, że
    podawana jest w W/h.
    Moc na odbiornikach jest podawana w W/h