    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Michelin CrossClimate SUV się zguzowały
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1tlp0iz0zl1xs$.dlg@myjk.org> <ybjdfrwddn6s$.z84edasad1wr.dlg@40tude.net>
    <1wnj55r4ch0ey$.dlg@myjk.org> <61d8bde7$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <bxjn8sx1ccyn$.dlg@myjk.org> <y7dutuoiv7k4.xs2gt2wam7hx$.dlg@40tude.net>
    <q...@m...org> <1zuz584hd42e.1vjta5jaxx1l0$.dlg@40tude.net>
    <ss618a$ppj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <wtdsmk608jsa.16zd6xhluvuab$.dlg@40tude.net>
    <12fz2a0sf0hcb$.dlg@myjk.org>
    <1su78n5i288vl.12dzc34lxcwjx$.dlg@40tude.net>
    <lpwy9l17e27g$.dlg@myjk.org>
    Date: Thu, 20 Jan 2022 19:25:02 +0100

    On Thu, 20 Jan 2022 18:36:36 +0100, Myjk wrote:
    > Thu, 20 Jan 2022 12:37:19 +0100, J.F
    >
    > Może wtym jest problem że rozpatrujemy czy jest różnica a nie czy tobie
    > przeszkadza czy nie. No więc jest różnica i to znaczna -- jak w końcu

    Moze i jest, ale dla mnie nieistotna :-P

    > zrobisz to o czym piszę od dawna i w końcu wsiądziesz do EV, to zauważysz
    > różnicę, a szczególnie jak pojeździsz z miesiąc EV to potem po przesiadce

    Dlatego prosze o info jak to jest przy 140 - moze jest znacznie
    ciszej, i to juz bedzie istotne.

    > do klekota będziesz mieć odruch wymiotny i będziesz się rozglądać co tak
    > trzęsie i grzechocze.

    Trzesie, po wroclawskich drogach?
    Oczywiscie ze trzesie, kazdy samochod trzesie i grzechocze.

    Na szczescie wroclawskie drogi coraz rowniejsze, no i Wroclaw sie
    kiedys konczy i zaczyna autostrada :-)

    > To jeździj wolniej skoro ci przeszkadza.

    Az tak mi nie przeszkadza :-)

    No ale auto sie starzeje, trzeba bedzie zmienic ... moze na jakies
    cichsze :-)

    > Będzie ciszej o hałas od silnika! To jest niezależne od prędkości!

    A tu widzisz - przy 140 halas silnika malutki :-)

    > Fajnie, tylko używasz ich, jak już wiadomo, od święta.

    No i wtedy mi halas przeszkadza :-)

    > Bo nadal jałowo wtedy klepie ci silnik i tworzy niepotrzebny nikomu hałas.

    No i co - mam sie podniecac, ze przez 75% czasu jest bardzo cicho, a
    nie tylko cicho, czy mam sie cieszyc z korkow - bo jak cichi.

    > Bo auto się dobiera do codziennych potrzeb a nie do wyjątków.

    A na weekend drugie auto ?

    > Serio, nie chce mi się tego ponownie tłumoczyć. Jak nie pamiętasz
    > poprzednich dyskusji na ten temat, to sobie znajdź i przeczytaj.

    > W elektrykach jest ogrzewanie.

    Ale zasieg spada.

    > Już teraz wystarcza, tylko zbyt oporny jesteś aby to zrozumieć. :P

    https://goo.gl/maps/rQF5JPfbgC4s5BbDA

    widzisz tu gniazdko ?

    J.