    Date: Sat, 16 Apr 2022 09:30:17 +0200
    Subject: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: spider <s...@w...pl>

    On 15.04.2022 23:06, Poldek wrote:

    > prędkością przyświetlną na lewym uważając go za swój, a Subaru wykonało
    > manewr w lewo widząc TIRa. Młot się przestraszył, że go przyciśnie do
    > bariery, szarpnął hamulcem i dalej już widać na filmie.

    Mógł lecieć nadświetlną, kierowca mógł go nie zauważyć, ale już
    bezczelne kłamanie że nie widzieli żadnego wypadku jest karygodne, mam
    nadzieję że bekną przynajmniej za nieudzielenie pomocy.
    Abstrahując już od tego że tirowiec dopiero co wjeżdżał na pas
    rozbiegowy i można było spokojnie jechać dalej lewym.
    --
    spider