  • 1. Data: 2022-04-15 23:06:44
    Temat: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    A wam się nigdy nie zdarzyło, żeby młotocyklista was wyprzedził przy
    barierce? Mi się zdarzyło, że jechałem lewym pasem na drodze
    dwujezdniowej, prędkość miałem (typowo) +9 i po mojej lewej stronie,
    między mną, a barierką na pełnej pycie wyprzedził mnie młotor. Z tyłu
    siedziała panienka wypinając zadek. Poleciał dalej, wyprzedził tak
    jeszcze tego, co był przede mną. Da się? Da się.
    Chociaż akurat w tym przypadku, to raczej młotocyklista leciał z
    prędkością przyświetlną na lewym uważając go za swój, a Subaru wykonało
    manewr w lewo widząc TIRa. Młot się przestraszył, że go przyciśnie do
    bariery, szarpnął hamulcem i dalej już widać na filmie.

  • 2. Data: 2022-04-15 23:26:47
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.04.2022 o 23:06, Poldek pisze:

> [...]
    > manewr w lewo widząc TIRa. Młot się przestraszył, że go przyciśnie do
    > bariery, szarpnął hamulcem i dalej już widać na filmie.

    Nigdy, ale zwykle mam nadświetlną to jak miałoby się to wydarzyć :-)

  • 3. Data: 2022-04-16 01:35:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Apr 2022 23:06:44 +0200, w <t3cmp5$7pg$1@gioia.aioe.org>, Poldek

> [...]
    > manewr w lewo widząc TIRa. Młot się przestraszył, że go przyciśnie do
    > bariery, szarpnął hamulcem i dalej już widać na filmie.

    Jest ktoś chętny do obliczenia prędkości auta na podstawie linii?

  • 4. Data: 2022-04-16 08:10:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 23:06, Poldek pisze:

    > A wam się nigdy nie zdarzyło, żeby młotocyklista was wyprzedził przy
    > barierce?

    NIe - latają jak już między pasami.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 5. Data: 2022-04-16 09:30:17
    Od: spider <s...@w...pl>

    On 15.04.2022 23:06, Poldek wrote:

    > prędkością przyświetlną na lewym uważając go za swój, a Subaru wykonało
    > manewr w lewo widząc TIRa. Młot się przestraszył, że go przyciśnie do
    > bariery, szarpnął hamulcem i dalej już widać na filmie.

    Mógł lecieć nadświetlną, kierowca mógł go nie zauważyć, ale już
    bezczelne kłamanie że nie widzieli żadnego wypadku jest karygodne, mam
    nadzieję że bekną przynajmniej za nieudzielenie pomocy.
    Abstrahując już od tego że tirowiec dopiero co wjeżdżał na pas
    rozbiegowy i można było spokojnie jechać dalej lewym.
    --
    spider

  • 6. Data: 2022-04-16 09:59:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.04.2022 o 09:30, spider pisze:

    > Mógł lecieć nadświetlną, kierowca mógł go nie zauważyć, ale już
    > bezczelne kłamanie że nie widzieli żadnego wypadku jest karygodne, mam
    > nadzieję że bekną przynajmniej za nieudzielenie pomocy....

    Oni? Ty bekniesz jak Ci się to przytrafi.

  • 7. Data: 2022-04-16 10:16:24
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 16.04.2022 09:30, spider wrote:
    [...]
    > Mógł lecieć nadświetlną, kierowca mógł go nie zauważyć, ale już
    > bezczelne kłamanie że nie widzieli żadnego wypadku jest karygodne, mam
    > nadzieję że bekną przynajmniej za nieudzielenie pomocy.
    Też wydaje mi się to niemożliwe, aby nie zauważyć tego wypadku. Z
    drugiej strony jak się popatrzy, jak ludzie bezmyślnie i beztrosko
    jeżdżą, to wydaje się to być całkiem możliwe. Co nie zwalnia kierowcy z
    odpowiedzialności, ponieważ powinien obserwować jezdnię. Także z tyłu.

    Dzisiaj jakiś baran omal nie potracił mnie na alejce parkingowej, na
    którą zjechał z drogi głównej, aby pogrzebać w telefonie. Następnie
    powoli ruszył, nadal gapiąc się w telefon, gdy ja przechodziłem przez
    alejkę w kierunku mojego bolida.

  • 8. Data: 2022-04-16 10:32:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 10:16, JDX pisze:

> [...]
    > jeżdżą, to wydaje się to być całkiem możliwe. Co nie zwalnia kierowcy z
    > odpowiedzialności, ponieważ powinien obserwować jezdnię. Także z tyłu.

    Przecież ten motocykl wyprzedził samochód z lewej strony a finalnie
    znalazł się po jego prawej. Żadne z tyłu - motocykl bez kierowcy
    przedefilował mu przed maską a on się nie zorientował. To znaczy prawie
    zatrzymał bez powodu a potem spier^H^H^H odjechał.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 9. Data: 2022-04-16 11:06:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-04-16 o 10:32, Shrek pisze:

> [...]
    > przedefilował mu przed maską a on się nie zorientował. To znaczy prawie
    > zatrzymał bez powodu a potem spier^H^H^H odjechał.

    Dokładnie i jeszcze ta chmura dymu przed autem. Powinni beknąć za
    nieudzielenie
    pomocy.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2022-04-16 11:47:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.04.2022 o 11:06, Janusz pisze:

    > Dokładnie i jeszcze ta chmura dymu przed autem. Powinni beknąć za
    > nieudzielenie
    > pomocy.

    Ja bym ich ukrzyżował albo na pal nabił.